Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از تشکیل هیئتی مرکزی با هدف مدیریت برنامه‌های اربعین حسینی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد حیدری راد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین حسینی با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین حسینی اتفاقی بی‌نظیر در جهان است، عنوان کرد: در هیچ جای دنیا چنین اجتماعی سابقه نداشته و جهان مانده است که آن را چگونه تفسیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه این اجتماع عظیم قدرت شیعه را به تصویر می‌کشد، تأکید کرد: امیدواریم در شأن دارالمومنین همدان استقبال باشکوهی از زائران حسینی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی فصل نهادینه شدن شهادت است، افزود: زیارت امام حسین(ع) با اربعین کلید خورد و حادثه عظیم کربلا یعنی ۴۰ روز سخنرانی و اسارت که بازماندگان امام حسین(ع) این مهم را برای همیشه در تاریخ اسلام به بار نشاندند.

حجت‌الاسلام حیدری از تشکیل هیئتی مرکزی با هدف مدیریت برنامه‌های اربعین حسینی در همدان خبر داد و ادامه داد: در روز اربعین تمام هئیات مذهبی در کنارمردم مومن و همیشه در صحنه همدان حضور پیدا می‌کنند.

برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام اربعین توسط هیئات مذهبی همدان

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان نیز از برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام اربعین توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبرداد.

رضا ویسی گفت: هیئات مذهبی تحت پوشش تبلیغات اسلامی همدان و برگزار کننده مراسم عزای حسینی (ع) در ایام اربعین نسبت به برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهرستان اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه فرا رسیدن ایام اربعین، فرصتی برای عزاداری و کسب معارف دینی و قرآنی است، افزود: در ایام اربعین حسینی شاهد برپایی ایستگاه های صلواتی متعددی در سطح شهرستان خواهیم بود و این سنت حسنه احسان، تا اخر ماه صفر نیز ادامه دارد.

وی اظهار داشت:این برنامه به همت هیئات مذهبی شهرستان برگزار و از مردم و عزاداران حسینی با پخش نذورات پذیرایی می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح‌الله حسینی ظهر امروز در اولین شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین در سال‌جاری با تقدیر از فعالیت‌های سال گذشته شورا افزود: اقدامات در مبارزه با مواد مخدر در چند عرصه باید انجام شود ابتدا اقدامات سلبی، سپس اقدامات ایجابی است.

وی ادامه داد: متولیان آموزش و امور فرهنگی در شهرستان می‌توانند در این امر مؤثر باشند و بدون برنامه در این مسیر هیچ توفیقی حاصل نمی‌شود

فرماندار فامنین تصریح کرد: باید هدف‌گذاری و چشم انداز درستی در این زمینه داشته باشیم

حسینی خاطرنشان کرد: افرادی که در این حوزه با آنها مواجه هستیم به سه دسته تقسیم می‌شوند اول عده‌ای آسیب زا هستند، دوم عده‌ای آسیب دیده و عده‌ای نیز مخاطبین اصلی هستند که افراد در معرض آسیب هستند و باید برای این افراد برنامه درست داشته باشیم

وی تأکید کرد: در این حوزه باید از انجام کار نمایشی و سطحی پرهیز شده و این موضوع به صورت جهادی دنبال شود

فرماندار فامنین اظهار داشت: لازم است برای نقاط مختلف آلوده در سطح شهرستان برنامه‌های اساسی داشته باشیم و از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود

حسینی بیان داشت: در این عرصه از فرهنگ سازی نباید غفلت شود.

کد خبر 6081357

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود