Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز به مدت 10 روز در مناطق محروم شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول بسیج دانشجویی واحد بندرگز با تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی در اردوی جهادی مناطق محروم شهرستان گفت: «در راستای خدمت‌رسانی به قشر محروم و مستضعف جامعه و پیرو مصوبه بسیج دانشجویی استان و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز، پایگاه بسیج دانشجویی شهید سالیکنده واحد بندرگز در بخش برادران با ثبت نام از دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های جهادی و به کارگیری نیروهای متخصص و باایمان با حرکتی انقلابی، اقدام به برگزاری اردوی جهادی با اهداف عمرانی و آبادسازی مناطق محروم شهرستان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ابوالفضل محمدی اهم فعالیت های صورت گرفته در این اردو را کمک به ساخت خانه محروم، تعمیر و بازسازی حمام و سرویس بهداشتی منازل افراد مستضعف شهرستان به مدت 10 روز از سوی گروه جهادی اعلام کرد.

مسئول اردوی جهادی واحد بندرگز از حمایت‌های همه جانبه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در حمایت از برگزاری این اردوی جهادی قدردانی کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح الله الخمینی رقم می‌زنند.

آنچه که امشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند.

تجمع غرورآمیز امشب و اعلام حمایت دانشجویی- مردمی از این پاسخ محکم سپاه، نشان داد که مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی