Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد خط هافبک استقلال باید در زمان حمله به مهاجمان این تیم کمک کنند و در خلق موقعیت روی دروازه حریف شرکت کنند.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره شکست یک بر صفر استقلال در دربی هشتادوپنجم تهران اظهار داشت:‌ به نظرم بازی در نیمه اول متعادل بود و فقط یک پنالتی داشت که پرسپولیس روی آن به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم بیشتر لحظات بازی توپ و میدان دست استقلال بود و موقعیت گلزنی هم برای این تیم وجود داشت، اما نتوانست از آنها استفاده کند.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد خط هافبک تیم استقلال تصریح کرد: بازیکنان استقلال در زمان حمله کم تعداد هستند. هافبک‌های این تیم باید رو به جلو باشند و در حمله شرکت کنند، در غیر این‌صورت یک نفر مقابل دروازه حریف نمی‌تواند کاری انجام دهد. هافبک‌ها باید سرعت داشته باشند و با تعداد نفرات بالا مقابل دروازه حریف ظاهر شوند. اعتقاد دارم موج دوم استقلال در حملات این تیم شرکت نمی‌کند.

«آیا تیم استقلال با آمدن وینفرد شفر تغییراتی داشته است؟»، پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش، خاطرنشان کرد: تیم شفر در این بازی بد بازی نکرد، اما هوادار فقط برد می‌خواهد، مالکیت توپ بدون گلزنی فایده‌ای ندارد و تیم باید بتواند در خط حمله گل بزند. پرسپولیس در این بازی توانست پس از گل، از اندوخته خود محافظت کند و دلیل آن هم این بود که استقلال در فاز هجومی کم تعداد است.

بیشتر بخوانید: ورمزیار:‌ شاگردان شفر می‌توانستند زودتر از حریف به گل برسند/ پرسپولیس فقط آمده بود دفاع کند

دین‌محمدی در مورد شایعاتی که مبنی بر جدایی بیت‌سعید از تیم استقلال به گوش می‌رسد، گفت: بیت‌سعید بازیکن خیلی خوبی است، اما به نظرم در استقلال جا نیفتاده است. به شخصه فوتبال او را دوست دارم. در استقلال به بیت‌سعید شانس بازی هم دادند، ولی به نظرم نتوانست از شانس خود استفاده کند. بازی در استقلال و پرسپولیس سخت است و بیت‌سعید هم نتوانست آن انتظاری را که هواداران از او داشتند، برآورده کند. فکر می‌کنم او اگر به این نتیجه رسیده که رفتن از استقلال به فوتبالش کمک می‌کند، باید این تصمیم را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در پایان در خصوص دیدار هفته یازدهم تیمش مقابل آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول فوتبال، عنوان کرد: خدا را شکر بازیکنان تیمم از نظر روحی و روانی بهتر شده‌اند و پس از مساوی با صبا توانستم از نظر روحی بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم. ما می‌توانیم هفته‌های آینده خودمان را در جدول بالا بکشیم و صددرصد این اتفاق هم خواهد افتاد. این روحیه را در بچه‌ها می‌بینیم و مطمئناً در دیدار برابر آلومینیوم برای پیروزی به زمین می‌رویم. سعی می‌کنیم با حوصله فوتبال بازی کنیم تا با سه امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

بیشتر بخوانید: ذوالفقارنسب: استقلال بهترین بازی فصل خود را ارائه کرد/ پرسپولیس شایسته پیروزی بود

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!