Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:17:23 GMT

اجرای طرح کانون مدرسه در فارس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۶۱۰۹

اجرای طرح کانون مدرسه در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی عسکر جمشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای طرح کانون در ۲۳۰ مدرسه استان گفت: برای دومین سال پیاپی با امضاء تفاهم نامه همکاری با مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیر مسقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به منظورتوانمند سازی دانش آموزان در قالب اجرای طرح کانون مدرسه با بهره مندی از ظرفیت سازمانی طرفین امضاء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی تصریح کرد: فراهم نمودن ساز و کار‌های لازم به منظور حضور دانش آموزان با همراهی معلم در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان فارس، فراهم کردن زمینه حضور مربیان و گروه‌های فرهنگی ادبی، هنری ادبی و مراکز سیار ورستایی و شهری کانون در مدارس، زمینه حضور دانش آموزان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری و ادبی کانون و فراهم کردن امکان دسترسی دانش آموزان به کتاب‌ها و محصولات کانون در مدارس از مفادی است که در این تفاهم نامه آمده است.

زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان استان فارس نیز تصریح کرد: در حال حاضر همکاری‌های خوبی بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود داشته که با امضاء این تفاهم نامه مشارکت بیشتری برای گسترش خدمات آموزشی غیر مستقیم به دانش آموزان و گکانون انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه در ۶ ماده تنظیم شده که در ان برنامه‌های اجرایی مناسب با امکانات طرف‌های امضاء کننده تفاهم نامه تهیه و برای اجرا به آموزش و پرورش ارسال می‌شود که تا کنون ۵ هزار و ۳۵۰ دانش آموز پایه دوم تا ششم ابتدایی در ۱۸۴ مدرسه استان زیر پوشش قرار گرفته اند و امسال نیز از هر شهرستان و منطقه استان ۲ مدرسه پسرانه و ۲ مدرسه دخترانه زیر پوشش قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ت

اجرای طرح کانون مدرسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود