Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با امتداد نیوز  به فعالیت های قرآنی در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به زیر ساخت هایی که فراهم شده فعالیت های قرآنی در شهرستان  زنجان رو به رشد است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه طی چند سال گذشته فعالیتهای قرآنی در شهرستان زنجان ، روستاها و مناطق حاشیه نشین تقویت شده و در سالجاری با قوت بیشتری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: با توجه به کمبود اعتبارات در بخش قرآنی تاکنون از ظرفیت ها و منابع مالی  مردم فعالیتهای قرآنی انجام شده و سرپا مانده و اگر حمایت شود، ظرفیت زیاد است. 

خسروی از فعالیت بیش از ۴۳ مرکز  قرآنی در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: برنامه های تخصصی برای مراکز قرآنی در شهرستان زنجان در دستور کار است و مفاهیم ، علوم و تفاسیر قرآنی و تربیت مربی قرآن  به صورت تخصصی  برحسب توان مراکز این برنامه ها ابلاغ خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه فعالیت های قرآنی در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان زنجان توسعه می یابد، تصریح کرد: سهم مناطق محروم در برنامه ها دیده شده است. 

خسروی یاد آورشد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در ایام مناسبتی برنامه های قرآنی را با اعزام مبلغین انجام می دهد وتوسعه فعالیت های قرآنی کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد و در این میان تبلیغات اسلامی بر تقویت برنامه های قرآنی بسیار جدی است و برای تمام سنین برنامه های قرآنی دارد و تاکنون هم فعالیت های خوبی انجام داده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند