Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران با اشاره به اعزام کاروان قرآن آموزان، اساتید و مدیران موسسه به مراسم پیاده روی اربعین گفت: این کاروان از هفته جاری در دو بخش خواهر و برادر اعزام خواهند شد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اعزام کاروان قرآن آموزان، اساتید و مدیران موسسه به مراسم پیاده روی اربعین و کربلا گفت: این کاروان از هفته جاری در دو بخش خواهر و برادر از تمامی شعب موسسه استان تهران اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سفر زیارتی به شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: ادامه روند حفظ آیات قرآن کریم توسط اساتید، بحث و بررسی احادیث مربوط به زیارت امام حسین (ع) میان زائران و پرسش و پاسخ آموزشی از جمله برنامه های این سفر زیارتی خواهد بود.

روحی با اشاره به حفظ صلوات خاصه حضرت امیر المومنین در نجف اشرف اظهار کرد: همچنین گفتگو در مورد مفاهیم آیات قرآن با موضوع حجاب، برگزاری مسابقه گل عفاف و فعالیت هایی در خصوص سبک زندگی اسلامی و ایرانی از برنامه های این سفر می باشد.

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران در پایان گفت: این کاروان زیارتی با حضور در حرم امام حسین (ع) در کربلا و خواندن زیارت اربعین در روز اربعین به ایران باز می گردند.

 

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی

حمیدرضا واحدنژاد گفت: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او گفت: این کاروان ۹ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پرواز‌های حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان