Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: شوراهای منتخب مردم باید ضمن حفظ استقلال در تصمیم گیری با برنامه ریزی مدون در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا گروسی در مراسم معرفی شهردار  جدید تاکستان که روز یکشنبه در سالن امام علی تاکستان برگزار شد اظهارداشت: برای تحقق عدالت اجتماعی باید مسیر توسعه شهری را با سرعت طی کنیم و فهم
درستی از شرایط داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: داده های غلط گاهی ما را در برنامه ریزی ها دچار خطا و زیان می کند و نمی توانیم مسیر درست را طی کنیم لذا کسب اطلاعات درست و درک منطقی شرایط در موفقیت کارها موثر است.

عسگری بیان کرد: اگر بخواهیم به توسعه متوازن برسیم و شهروندانی پویا داشته باشیم باید در کنار همدیگر قرار گیریم و ضمن احترام به همه سلیقه ها بدون گرایش سیاسی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

وی تصریح کرد: وقتی ۷۰ درصد جمعیت کشور در شهرها مستقر هستند توقع مردم از شوراها بالا رفته و همه انتظارات از این نهاد است در حالی که شاید منابع مالی جوابگوی نیازها نباشد و باید به فکر تدبیر باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین یادآورشد: یک زمان آنقدر نیرو جذب می کنیم و یک زمان در تامین هزینه هایش می مانیم و با دلسوزی می خواهیم کار را جلو ببریم که ممکن نمی شود و با چالش های جدی روبرو می شویم.

وی اضافه کرد: مسیر توسعه با عدالت اجتماعی و اعتماد و باور عمومی ممکن می شود و اگر در این راه نتوانیم مشارکت مردم را پیاده کنیم به نتیجه نخواهیم رسید.

به توان مردم احترام بگذاریم

گروسی اظهارداشت:دررسیدن به توسعه با موانعی مواجهیم و تا زمانی که به توانمندی و ظرفیت مردم باور نداشته باشیم واز آن استفاده نکنیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی گفت: شورا باید استقلال خود را در تصمیم گیری و برنامه ریزی حفظ کند و با توجه به دغدغه های مردم به نیازها و مطالبات مهم آنها پاسخ دهند.

جانشین معاونت عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: شورا باید بتواند از ظرفیت های قانونی خود استفاده کرده و با نگاه به اسناد بالادستی سرفصل بندی شده در مدیریت شهری موفق عمل کند.

عقب ماندگی تاکستان جبران شود

وی اضافه کرد: در دورانی که منابع مالی خوبی در شهر بوده متاسفانه از فرصت بخوبی استفاده نشده و امروز باید با کمک و تعامل مسئولان و نمایندگان شهرستان برای جبران عقب ماندگی ها گامی اساسی برداشت.

گروسی اظهارامیدواری کرد با تلاش و برنامه ریزی بتوان به توسعه شهر تاکستان شتاب بخیشد.

در این مراسم که ایت الله اسلامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان حضور داشتند ضمن تقدیر از خدمات گودرز رحمانی شهردار سابق، حسین بهزادپور به عنوان شهردار جدید تاکستان معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان