Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:43:57 GMT

شرکت ریخته‌گری سهند ایجرود در حال فعالیت است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۷۰۸۸

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به این‌که شرکت ریخته‌گری سهند ایجرود در حال فعالیت است، گفت: با این وجود، پرونده‌ای در رابطه با آلایندگی این صنعت تشکیل و در حال پیگیری هستیم.

«سیدرضا موسوی مشکینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اواخر هفته گذشته شرکت ریخته‌گری سهند ایجرود بنا به حکم مقام قضایی حکم توقف فعالیت دریافت کرد و دیروز نیز جلسه رسیدگی به موضوع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این شرکت جزو صنایع آلاینده به‌شمار آمده و مشمول قوانین مربوطه بوده و باید آن را رعایت کند، هر چند در برخی موارد شاهد بی‌توجهی به این موضوع هستیم که از ابزار قانون در این رابطه بهره برده‌ایم.

این مسئول گفت: بی‌توجهی به اخطارهایی که از سوی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان به واحدهای آلاینده داده می‌شود، منجر به پلمب این واحدها خواهد شد.

وی افزود: واحدهای مختلف از نظر بررسی میزان آلایندگی در چند مرحله در برنامه پایش قرار می‌گیرند که متداول‌ترین آن‌ها این است که واحدهای تأثیرگذاری که بیش از 100 نفر نیروی انسانی دارند، هر ماه یا دو ماه یک بار در برنامه پایش قرار گرفته و در صورت وجود مشکل زیست‌محیطی، اخطارهای لازم به آن‌ها داده می‌شود و پس از اخطار، این شرکت مجدداً در برنامه پایش قرار می‌گیرد تا نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب