Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@06:25:25 GMT

درخشش کاراته کاهای ایرانی در مسابقات بلگراد +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۷۳۹۹

درخشش کاراته کاهای ایرانی در مسابقات بلگراد +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

کاراته کاهای ایرانی در صربستان چهار مدال رنگین کسب کردند.

به گزارش مشرق، کاراته کاهای ایرانی در صربستان 4 مدال رنگین کسب کردند.

هیات 6 نفره تیم کاراته نوجوانان ایران در سبک کیوکوشین کان موفق شدند در مسابقات بین المللی «جایزه بلگراد» ، مدال قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

در پایان رقابتها ، ساره سادات رجبی، محمد رضا جنت امانی و علی ارجمند مدال طلا و امیر حسین آقا خانی مدال نقره این رقابت ها راکسب کردند.

دراین مسابقات رزمی کاران نوجوان کشورهای صربستان ، لهستان ، جمهوری صربسکا ، بلغارستان ، مونته نگرو و مجارستان شرکت داشتند.

زارکو پتکوویچ رییس فدراسیون کیوکوشین کاراته صربستان در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما دربلگراد با اشاره به حضور عالی تیم کیوکوشین ایران دراین مسابقات بین المللی، گفت: برای همکاری با ایران در زمینه های مختلف آمادگی داریم.

در مسابقات بین المللی «جایزه بلگراد» 135 ورزشکار در سنین مختلف از 6 کشور به رقابت پرداختند.

درخشش کاراته کاهای ایرانی در مسابقات جایزه بلگراد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد

عصر ایران - هادی چوپان، قهرمان ایرانی رشته بدن سازی، در مسابقات جهانی آرنولد کلاسیک انگستان به مقام نخست دست یافت. او دو هفته قبل نیز در مسابقات بدن سازی آرنولدکلاسیک آمریکا به مقام قهرمانی رسیده بود. بدین ترتیب، چوپان توانست در دو هفته، دو بار در دو مسابقه معتبر جهانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 رقیب اصلی او "سامسون داوودا" از انگلستان بود ولی در خانه، مغلوب چوپان شد. او اصالتاً نیجریه ای است.

هنرنمایی هادی چوپان روی استیج بریتانیا (فیلم)

آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن، دو اسطوره بدن سازی جهان، جام و مدال این دوره از رقابت ها را به هادی چوپان اعطا کردند و هر کدام یک دست او را به نشانه قهرمانی بالا بردند. کلمن به دلیل وضع نامناسب جسمانی با عصا روی سن آمد بود.

رقم جایزه این مسابقات برای نفر اول 150 هزار دلار بود که نصیب چوپان شد. جایزه  نقدی مسابقات آمریکا نیز 300 هزار دلار بود. 

اینک هادی چوپان چشم به مستر المپیای آتی دوخته است تا بتواند با قهرمانی در آن، کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند. در دور اخیر این رقابت ها، او دوم شد و در این در حالی است که بسیاری از کارشناسان، قهرمانی را حق او می دانستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هادی چوپان وقتی 75 کیلوگرم بود! (عکس) صف بلند انگلیسی‌ها برای عکس یادگاری گرفتن با هادی چوپان (فیلم)

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش جودوکاران البرزی در رقابتهای نابینایان کشور
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • تصویر حرکت دیدنی چوپان مقابل رونی کلمن در لحظه اهدای مدال
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد
  • درخشش فرنگی‌کاران اردبیلی در مسابقات بین‌المللی ترکیه