Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی تعزیه خوانی به مدت ۱۲ شب درجوی آباد اصفهان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هنرما؛ همایش ملی تعزیه خوانی به مدت ۱۲ شب درجوی آباد اصفهان برگزار می شود.

  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت فعالیت باغ گل‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با اشاره به آماده‌سازی باغ گل‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی ۱۴۰۳ گفت: آماده‌سازی این مجموعه با اقداماتی از جمله ساخت المان‌های نوروزی و آب‌نما مقابل باغ ژاپنی، انجام گل‌کاری با تنوع ۸۰ گونه گل فصل در باغچه‌های این مجموعه انجام شده است.

حسین وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه آموزشی تفریحی باغ گل‌ها سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر حدود چهار ماه است که با تلاش بسیاری و با همکاری باغبانان و کارشناسان متخصص فضای سبز و پارک‌ها، نسبت به آماده‌سازی این مجموعه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با آماده‌سازی، بهترین شرایط برای بازدیدکنندگان از این مجموعه را فراهم کنیم، افزود: آماده‌سازی باغ گل‌ها با اقداماتی از جمله گل‌کاری گل‌های فصل با تنوع ۸۰ گونه گل فصل در قالب ۲۴۰ هزار گلدان در باغچه‌های این مجموعه کاشت شده و فضای زیبا و دل‌نشینی را ایجاد کرده است.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با اشاره به اقدامات دیگر در راستای آماده‌سازی این مجموعه برای نوروز سال آینده تاکید کرد: ساخت المان‌های نوروزی و ساخت آب‌نما مقابل باغ ژاپنی از جمله پروژه‌هایی است که در نوروز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وثوقی گفت: اضافه کردن المان قطار در قالب کافی‌شاپ و راه‌اندازی مجموعه دمنوش‌خانه رستورانی و غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی، خوراکی و سوغات شهر از دیگر امکانات این مجموعه است.

وی ادامه داد: مجموعه باغ گل‌ها در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ (به‌صورت یکسره) پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود امکانات رفاهی این مجموعه از جمله نمازخانه، سرویس بهداشتی و مجموعه‌های پذیرایی، شرایط مناسبی برای پذیرایی از بازدیدکنندگان این مجموعه ایجاد شده است.

کد خبر 736864

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • جلوگیری از فعالیت کارگاه کابینت سازی به اتهام تقلب در اصفهان
  • برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز
  • آیین جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده ابراهیم دولت آباد
  •  توانمند سازی بیش از ۵ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
  • ساعت فعالیت باغ گل‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی
  • دولت‌ها باید کشاورزان را تشویق به یکپارچه‌سازی اراضی کنند