Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@02:37:09 GMT

دانلود اسکایت رکورد شکست!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۷۶۱۹

دانلود اسکایت رکورد شکست!

ایتنا- نسخه اندروید اسکایپ تاکنون 1میلیارد بار دانلود شده است.


شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که اپلیکیشن اسکایپ، به میزان ۱ میلیارد بار از گوگل پلی دانلود شده است و این بدان معنا نیست که این اپلیکیشن ۱ میلیارد کاربر دارد.
  شرکت مایکروسافت خبر از دانلود اپلیکیشن اسکایپ خود به میزان 1 میلیارد بار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اپلیکیشن اسکایپ ممکن است به تعداد 1 میلیارد بار دانلود شده باشد اما این به معنی وجود 1 میلیارد کاربر نمی باشد چرا که ممکن است یک کاربر به دفعات اقدام به دانلود و نصب این نرم افزار کرده باشد. با این وجود، رسیدن به این تعداد از دانلود خودش دست آورد بزرگی برای مایکروسافت می باشد. به دلیل این که نرم افزار پیام رسان اسکایپ دو سال است که به چنین محبوبیتی رسیده است.

به گزارش ایتنا از تسنیم، سال 2015 بود که مایکروسافت اعلام کرد؛ نسخه اندروید نرم افزار اسکایپ، 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و بعد از دو سال این رقم دو برابر شده است.
این شرکت قصد دارد بنا بر بازخورد دریافت شده از سوی کاربران خود، امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار آن ها قرار دهد.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از سال 2021 همواره توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. در سال 2021 با زیدان به چلسی باختند. در سال 2022 با کارلتو موفق به حذف سیتی و در نهایت قهرمانی شدند و فصل گذشته نیز با شکست از سیتی نتوانستند به فینال برسند.

رئال دیشب با گرفتن انتقام از سیتی و شکست این تیم دوباره به نیمه نهایی رسید و باید به مصاف بایرن برود. صعود رئال باعث شد کارلو آنچلوتی با رکورد پپ گواردیولا برابری کند.

کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا دو مربی‌ای هستند که بیشتر از همه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌اند. از 10 نیمه نهایی این مربی ایتالیایی، پنج مورد با رئال مادرید (2014، 2015، 2022، 2023 و 2024)، چهار مورد با میلان (2003، 2005، 2006 و 2007) و یک مورد با یوونتوس (1999) بوده است. با آنچلوتی، رئال در سال‌های 2014 و 2022 قهرمان شده ولی در سال 2015 مقابل یوونتوس و در سال 2023 مقابل سیتی شکست خورد. امسال برابر بایرن چه خواهند کرد؟

دیگر خبرها

  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • دختر ایرانی رکورد یک آمریکایی را شکست