Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقداد ذکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته روند نزولی‌تری داشته است و علیرغم اینکه انتظار داشتیم در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر و تحولی در نمایشگاه مطبوعات که ویترین رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال محسوب می‌شود باشیم اما نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه شاهد پس‌رفت و افت کمی و کیفی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از این موضوع به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازمی‌گردد. این در حالی است که تغییری در مدیریت آنها از دولت قبل تاکنون رخ نداده است لذا به نظر می‌رسد که تمامی اقدامات و ایده‌های مدنظر این معاونت اجرایی شده و کار جدیدی ندارد.

مدیر مسئول پایگاه خبری راه دانا تصریح کرد: به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توصیه می‌کنم فکری به حال معاونت مطبوعاتی خود کند چرا که یکی از ارکان مهم این وزارتخانه محسوب می‌شود و افکار عمومی با آنها ارتباط مستقیمی دارند. 

ذکی‌زاده با بیان اینکه از بدو شروع به کار نمایشگاه مطبوعات تاکنون وضعیت نمایشگاه خوب نبوده و حتی استقبال مخاطبان نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده و مسئولان هم برای حضور در نمایشگاه ترغیب نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: به لحاظ کمی هم تعدادی از رسانه‌های مختلف 2 جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا نکرده‌اند که نشان‌دهنده آن است فارغ از گرایشات سیاسی و ناظر به وزارت ارشاد رسانه‌ها در نمایشگاه حضور نیافته و توانسته‌اند تأثیر منفی بر روند کار این نمایشگاه بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌نظمی‌ها در طول روز در نمایشگاه باعث سردرگمی مخاطبان شده است و حتی برخی اوقات عملکرد سلیقه‌ای هم باعث بروز کدورت بین بازدیدکنندگان و غرفه‌داران شده است.

مدیر مسئول پایگاه خبری راه دانا در پایان درباره تعیین مکان الکترونیکی غرفه‌ها، افزود: تعیین غرفه‌ها در ظاهر به صورت الکترونیکی و برخط بوده است اما آن چیزی که در نمایشگاه مشاهده شد آن است که رسانه‌های منسوب به دولت غرفه‌های بهتری گرفتند و برخی رسانه‌ها علیرغم درخواست برای ارتقای غرفه‌شان با پاسخ منفی مواجه شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز سوم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۳ اردیبهشت
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور