Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حکمي محسن جوادي را به عنوان معاون امور فرهنگي اين وزارتخانه منصوب کرد. به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران پويا، در حکم سيدعباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خطاب به محسن جوادي آمده است:
« نظر به مراتب علمي و سوابق فرهنگي و مطالعاتي ارزشمند جناب‌عالي به‌موجب اين حکم به سمت «معاون امور فرهنگي» منصوب مي‌شويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اميد مي‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گيري از کليه ظرفيت‌هاي موجود و نيروهاي ارزشمند، فرهيخته و صاحبنظر در زمينه احياء و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي – ايراني، برنامه‌ريزي در جهت توليد، توسعه و ترويج فرهنگ مکتوب و پژوهش‌هاي فرهنگي، حمايت از حقوق نويسندگان و اهل قلم و ناشران و روزآمد ساختن فعاليت‌هاي حوزه انديشه و چاپ و نشر موفق و مؤيد باشيد.»
محسن جوادي داراي دکتراي فلسفه و حکمت اسلامي از دانشگاه تربيت مدرس تهران است.وي همچنين مقالات پژوهشي در نشريات مختلف علمي کشور و همايش هاي بين المللي دارد.
عضويت در انجمن هاي مختلف علمي و نشريات علمي از جمله مسئول روابط بين المللي دانشگاه قم، مدير گروه فلسفه و اخلاق در دانشگاه قم، دبير کنفرانس بين المللي فلسفه دين، دبير کنفرانس بين المللي شهيد بهشتي، دبير جايزه جهاني کتاب سال جمهوري اسلامي ايران، سردبير مجله علمي پژوهشي به زبان انگليسي، عضو هيات امناي دانشگاه اديان و ... بخشي از سوابق معاون جديد فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.
پيش از اين محمد سلگي سرپرستي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بر عهده داشت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم

محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه -هشتم اردیبهشت- در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست و یکم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران بدون ذکر نام کارگردان فیلم سینمایی «اقبال لاهوری» شاعر ملی و مشهور پاکستانی اظهار داشت: کارگردان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه است، تا قرارداد بسته نشود، اسمش را نمی‌آورم. بنیاد سینمایی فارابی در حال منعقد کردن قرارداد آن است و تا آخر سال و یا اوایل سال آینده اثر ساخته می‌شود، می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری ویژه برنامه‌های زبان فارسی ادامه داد: ما ۶ خانه فرهنگ در پاکستان از جمله لاهور، کراچی و کویته و دیگر شهرها داریم که باید تقویت شود. در این سفر، آقای رئیس جمهوری عنایت ویژه‌ای روی بحث گسترش فرهنگی در پاکستان داشتند و ان‌شالله این کار را به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: در سریلانکا هم با استقبال بسیار بالای هنرمندان و اهالی فرهنگ آنجا روبه‌رو بودیم. چهار تفاهم‌نامه همکاری از پنج تفاهم دو کشور در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های رسانه‌ای، سینما، فرهنگی به معنای خاص خود و همچنین در زمینه تعاملات میان هنرمندان و برگزاری اجلاس‌های مشترک بود.

اسماعیلی اظهار داشت: در حال تجربه فضای ویژه‌ای در حوزه بین‌الملل هستیم، شاید برای اولین بار است که همزمان با حرکت در حوزه حل مسائل فرهنگی در داخل کشور، این دیپلماسی فرهنگی را به صورت برجسته پیش می‌بریم.

سفر به دو کشور همسایه در روزهای آینده

اسماعیلی گفت: در روزهای آینده نیز دو سفر به کشورهای منطقه خواهیم داشت، مقصد احتمالا جمهوری آذربایجان و یکی دیگر از کشورهای آسیای مرکزی است که برنامه‌های آن را هماهنگ می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است