Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: طی حکمی از سوی سید عباس صالحی، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی مشاور وزیر در امور روحانیت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدرضا حشمتی آمده است:

 «نظر به مراتب علمی و سوابق اجرایی جناب‌عالی به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در    امور روحانیت» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه امکانات در برقراری ارتباط سازنده با مراجع عظام تقلید و علمای بلاد، نمایندگان محترم ولی‌فقیه در استان‌ها و مراکز، ائمه محترم جمعه، حوزه‌های علمیه و دیگر شخصیت‌های برجسته روحانی، معرفی فعالیت‌های وزارت متبوع و انجام سایر وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش، مشاور پیشین وزیر در امور روحانیت تقدیر و تشکر کرد.

خاطر نشان می شود حجت الاسلام والمسلمین حشمتی پیش از این معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

 

 

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا درباره شائبه توزیع بی ضابطه بُن کتاب در دوره  قبلی نمایشگاه گفت: سیستم توزیع بن کتاب اینطور است که یک مجموعه برای مخاطبان یا کارکنانش مبلغی را درنظر میگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حداکثر تا بیست درصد از آن مبلغ را اضافه میکند.

وی افزود: مثلاً اگر یک نهاد مبلغ یک میلیارد تومان بن کتاب بخرد، وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی هم دویست میلیون تومان به آن اضافه میکند. وی در این باره افزود: این بُن با هدف افزایش سرانه کتابخوانی و خرید کتاب به سازمان‌ها و نهادها اعطا شده است.

احمدوند اظهار داشت: بنابراین تحت عنوان «بُن رایگان» چیزی به نهادها اعطا نشده است، به برگزار کنندگان مبالغ ناچیزی تعلق گرفته که برای تشکر و دیگر فعالیت‌هایشان اما این مبلغ با مبالغی که مطرح می‌شود خیلی فاصله دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی