Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:20:28 GMT

اعترافات یکی از متهمان دستگیرشده در پاسارگاد + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۰۴۱۹

اعترافات یکی از متهمان دستگیرشده در پاسارگاد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند سالی هست که 7 آبان با نام روز ملی کوروش توسط عده‌ای در داخل و خارج از کشور بزرگ داشته می‌شود. اینکه اساس وجود چنین مناسبتی درست است یا غلط جای بحث دارد اما موضوع اصلی این است که برخی تلاش می‌کنند از این فرصت سوء‌استفاده کنند و اهداف از پیش‌تعیین‌شده خود را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تبلیغات گسترده عده‌ای خارج‎نشین، برخی افراد در داخل کشور که عمدتاً از قشر جوان هستند مناسبت به پاسارگاد می‌روند و مراسمی را برگزار می‌کنند. غافل از اینکه افراد سودجو و ضد نظام در کمین نشسته‌اند و منتظر گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند. این پیشه همیشگی افراد ضدانقلابی است که از ضعف و نا‌آگاهی افراد سوءاستفاده کنند و از هفته‌ها قبل با برنامه‌ریزی و ارائه گفته‌های اغراق‌آمیز و هیجانی و بزرگنمایی بعضی مناسبات تلاش می‌کنند مردم را تحریک و به اقدامات نسنجیده و ایجاد نا‌امنی تشویق کنند. 

ویدئوی زیر بخشی از اعترافات یکی از متهمان است که در آن از اهداف پشت‌پرده این مراسم اظهار بی‌اطلاعی  و هدفش را از ورود به پاسارگاد تنها شرکت در جشن ملی اعلام می‌کند. این ادعا با توجه به تجهیزات و سلاح‌های کشف شده در وسایل این متهمان، نمی‌تواند صحت داشته باشد.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اولین ویدئو از اعترافات متهمان پاسارگاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)

عصر ایران - روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریم او ترانه ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.   در این رابطه برترین ها نوشت: گزارش دادگاه تتلو در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود.

سحر قریشی و تتلو در ترکیه   به این ترتیب مشخص شد که منظور از خانم بازیگر در اعترافات تتلو »سحر قریشی» است. بازیگری که پس از رفتن به ترکیه مدتی رابطه ای عاطفی با تتلو برقرار کرد که البته گفته می شد بیشتر برای کشاندن پای تتلو به سایت های شرط بندی بوده است.   البته گفتنی است که در گزارش سایر رسانه ها هم از این دادگاه به عنوان «خانم بازیگر اکتفا شد. چنانکه در گزارش اعتراف تتلو در این مورد آمده است:  « ... در آن بازه [اغتشاشات سال ۱۴۰۱] یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.»   تتلو در دادگاه دوم   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تتلو در دومین جلسه دادگاه: گردانندگان سایت قمار برایم در ترکیه ویلا خریدند امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس