Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی اناری‌ها توقف ناپذیر نشان می‌دهند.

طرفداری - بارسلونا شب گذشته با برد 2-0 مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس، ضمن تثبیت صدرنشینی‌اش در لالیگا بهترین شروع تاریخ این رقابت‌ها را نیز به ثبت رساند. اگر تفاضل گل را نیز حساب کنیم.

دو گل از لیونل مسی و پائولینیو برای فتح یکی از دشوارترین زمین‌های لالیگا کافی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونای والورده همچنان توقف ناپذیر نشان می‌دهد. تیمی که چندی پیش صاحب بهترین شروع تاریخ بارسلونا در لالیگا شده بود، با برد شب گذشته بهترین شروع تاریخ این تورنمنت را نیز از آن خود کرد. ده بازی؛ 9 برد؛ یک تساوی و تفاضل گل 25. چیزی که در تاریخ بیشتر از هشتاد ساله فوتبال اسپانیا سابقه نداشته است.

به گزارش mundodeportivo، اولین بار این رئال مادرید بود که توانست در پایان هفته دهم فصل 1968/69 به نه برد و یک تساوی دست پیدا کند. اما تفاضل آنها 13 بود. دومین بار هم این سفیدپوشان بودند که چنین شروع فوق العاده‌ای را تجربه کردند. فصل 1991/92 بود که کهکشانی‌ها با تفاضل گل 19 در صدر جدول حضور داشتند. گرچه این شروع رویایی، پایان تلخی داشت و تنریف در هفته پایانی، جام را به بارسلونا بخشید. دو تیم بعدی که موفق به تکرار چنین شروعی شدند، از بارسلونا بودند. فصل 2012/13 و فصل 2013/14. دو فصلی که به ترتیب تیتو و تاتا هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده داشتند. بارسای تیتو که در پایان فصل نیز با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد، تفاضل 20 را به ثبت رسانده بود و تیم تاتا تفاضل 23.

در واقع، کسب نه برد و یک تساوی از ده هفته ابتدایی، پیش از امسال، در چهار مقطع دیگر تکرار شده بود اما چیزی که تیم والورده را از دیگران متمایز می‌کند، تفاضل گل بالاتر آنهاست. بارسلونای 2017/18 هم اکنون تفاضل 25 دارد. تفاضلی که از خط حمله‌ای خوب (28 گل) و خط دفاعی بهتر (3 گل خورده) سرچشمه می‌گیرد. بدون شک در ثبت این شروع رویایی، مسی، تراشتگن، اومتیتی و آلبا بیشترین نقش را ایفا کرده‌اند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های ژاوی با بازیکنانش در روز بعد از اعلام جدایی اش در 30 ژوئن واقعاً احساسی بود و روی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو تأثیر گذاشت. جوانان نیز مانند گاوی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. حتی کهنه سربازانی مانند گوندوگان و لواندوفسکی، دست به کار شدند تا کار برای ژاوی تا پایان فصل را آسان تر کنند. 

در واقع، چند روز بعد، ستاره لهستانی یک میهمانی باربیکیو در خانه اش ترتیب داد و بازیکنان با هم متحد شدند تا بهترین خداحافظی را با مربی انجام دهند. رختکن که در ابتدای فصل به خصوص پس از لو رفتن محتوای یک جلسه داخلی دچار مشکلاتی شده بود، تصمیم گرفت برای بهترین وداع با ژاوی هر کاری انجام دهد. نتایج بارسا بعد از اعلام استعفای ژاوی نیز نشان می داد بازیکنان کاملا متحد شده اند.

حالا ولی شرایط فرق کرده است. ژاوی از ایده خود برای رفتن عقب نشینی کرده و این رختکن را به لرزه درآورده است که به طور کلی این احساس را دارد که ژاوی در این ماه ها کاملاً با آنها صادق نبوده است. 

ارتباط مربی با بازیکنان خوب است، اما باید دید رختکنی که شامل گروه اسپانیایی ها، بازیکنان خارجی و بازیکنان جوان تیم می شود، از این پس چه واکنشی نشان خواهد داد. ژاوی بار دیگر به موضع قدرت برگشته و می خواهد برای فصل بعد تصمیماتی جدی و متفاوت بگیرد. برخی طبعا در این میان قربانی خواهند شد. ماموریت او حالا سنگین‌تر از تمام ماه های گذشته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید