Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@10:27:40 GMT

درگیری شدید تروریست‌ها با داعش +عکس‌ و فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۰۷۴۲

درگیری شدید تروریست‌ها با داعش +عکس‌ و فیلم

عناصر جبهه النصره با پشتیبانی واحدهای زرهپوش، پایگاه اصلی گروه داعش در منطقه «تل سرحا» واقع در حاشیه شمال شرقی استان حماه این کشور هدف قرار دادند که طی ان ده ها تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

به گزارش مشرق، منابع میدانی از تشدید درگیری ها میان دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره در شمال شرقی استان حماه سوریه خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، روز گذشته عناصر جبهه النصره با پشتیبانی واحدهای زرهپوش پایگاه اصلی گروه داعش در منطقه “تل سرحا” واقع در حاشیه شمال شرقی استان حماه این کشور هدف قرار دادند که طی ان ده ها تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

بخش رسانه ای جبهه النصره تصاویر جدیدی از این درگیری ها منتشر کرده که طی آن مراحل هجوم به پایگاه داعش و فرار عناصر آن به تصویر کشیده شده است. بنابر آمارهای اولیه در این درگیری ها 10 عضو جبهه النصره نیز به هلاکت رسیده اند. درگیری ها میان دو طرف از سه هفته پیش با حمله داعش به مواضع النصره و سیطره بر 15 روستا و منطقه در شمال شرقی استان حماه سوریه آغاز و همچنان ادامه دارد.

دو گروه داعش و جبهه النصره علیرغم پیروی از تفکر فرقه ضاله و منحط وهابیت بر سر مسائل مختلف با یکدیگر دارای اختلافات شدید بوده و در نتیجه هرکدام اقدام به تکفیری دیگری کرده اند.

منبع:اعلام الحربی

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری درباره شرایط جوی، امروز (۳۰ فروردین) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی وقوع رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین جمعه (۳۱ فروردین) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وضعیت جوی هفته آینده

برهمین اساس وضعیت جوی اوایل هفته آتی، شنبه (ول اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان و مناطقی از اصفهان و یزد وقوع رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بعداز ظهر یکشنبه (۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب به‌تدریج بارش باران در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه (۳ اردیبهشت) با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکزی کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد در آسمان تهران

آسمان تهران فردا (۳۱ فروردین) صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6081746 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • جان باختن ۱۷ نفر در عمان بر اثر سیل + فیلم
  • (ویدئو) درگیری شدید نمایندگان در پارلمان گرجستان