Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: محسنی‌اژه‌ای گفت: یک مدیر وزارت اطلاعات نامه‌ای می‌زند و می‌گوید این عکاس مأموریت مهمی دارد و به قاضی کشیک دسترسی نداریم و با این نامه اجازه خروج می‌گیرد. موضوع در دادسرای نظامی در حال پیگیری است.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این سوال که شنیده شده عکاس نهاد ریاست جمهوری که ممنوع الخروج بوده با همکاری برخی دستگاه‌های دولتی توانسته از مرز خارج شود گفت:‌ اینکه با کجا بوده دقیق نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم که عکاسی بود که به خاطر اتهاماتی ممنوع‌الخروج شده است. دادستان متوجه می‌شود به رغم ممنوع الخروج بودن، به خارج از کشور رفته است. نهایتاً مشخص می شود که با نامه مدیر وزارت اطلاعات که این فرد ماموریت مهم دارد و به قاضی Judge کشکیک دسترسی نیست، اجازه خروج را از مامور گذرنامه می گیرد. دادستان موضوع را به دادسرای نظامی منعکس کرده تا بررسی شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود