Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@07:22:28 GMT

شهید حبیب ریاضی پور افتخاری برای منطقه و فارس است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۱۱۷۳

شهید حبیب ریاضی پور افتخاری برای منطقه و فارس است

امام‌جمعه مهر گفت: شهید حبیب ریاضی پور که امروز به‌افتخار این شهید عزیز به گرد هم جمع شده‌ایم افتخاری برای این منطقه و شهرستان‌های جنوبی فارس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر مُهـر، شب گذشته مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حبیب ریاضی پور با حضور فرمانده هان سپاه شهرستان‌های مهر و لامرد، امام‌جمعه مهر، بخشدار مرکزی مهر، مدیرعامل پالایشگاه پارسیان و جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده معظم شهید مدافع حرم حبیب ریاضی پور به همت پایگاه مقاومت شهدا مهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام اصغر شاکری امام‌جمعه شهر مهر در ابتدای صحبت‌های خود بیان داشت: صداقت زمانی مشخص می‌شود رفتار و کردار ما همانند یکدیگر باشد و متأسفانه دنیای غرب که رسانه‌ها در اختیار آن‌ها است رسانه و دنیای غرب عمل و کردار نیروهای داعشی را سانسور کرده است و امروز سکوت سازمان آن سازمان ملل یعنی حمایت از حمایت و جنایت، رفتار و کردار داعشی ها را سانسور می‌کنند.

 

امام‌جمعه مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: شهید حبیب ریاضی پور که امروز به‌افتخار این شهید عزیز به گرد هم جمع شده‌ایم افتخاری برای این منطقه و شهرستان‌های جنوبی فارس است.

 

یکی از عوامل محبوبیت شهید ریاضی پور خیانت سکوت بار سازمان ملل است، متأسفانه دنیای غرب شعارهای زیبا سر می‌دهند و یکی از آن شعارها شعار آزادی است اما در عمل آزادی در جامعه غرب محقق نمی‌شود و امروز شعارهای بسیاری سر می‌دهند که متأسفانه این شعارها عده‌ای از جوانان غربی که دیدگاه خیالی دارند با خود همراه می‌کند.

 

وی افزود: بسیاری از جوانان ندانسته درراه و مسیر داعش قدم برداشته‌اند و فریب افکار و صحبت‌های آن‌ها قرارگرفته‌اند.

 

حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گریزی هم به تاریخ دروغین سالروز تولد کورش زد و گفت: سلطنت‌طلب‌ها در خصوص مراسم و بزرگداشت دروغین ۷ آبان شعارها و پیام‌های بسیار زیبایی صادر کرده‌اند اما ممکن است عده‌ای از جوانان پاک مؤمن و اعتقادی ما توسط این پیام‌ها اغفال شوند و امروز دستان پشت پرده این ماجرا دیده می‌شود، امروز کوروش کبیر را در مقابل اسلام قرار داده‌اند اما آن‌ها نه کوروش و نه اسلام را شناخته‌اند.

پایان پیام/224224

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان