Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دفتر منطقه‌ای امتداد نیوز پس از پیگیری‌های صورت گرفته و درج منظم اخبار مربوط به زوار پاکستانی و مشکلات آنان سرانجام احسن اقبال وزیر کشور پاکستان در دیدار با نمایندگان انجمن علمای شیعی این کشور وعده داد مشکل زوار در شهر کویته را ظرف ۴۸ ساعت حل نماید. 

گفتنی است از حدود یک هفته قبل زوار پاکستانی در شهر کویته محبوس شده و به دلیل عدم تامین امنیت برای آنان، امکان سفر به سوی مرز ایران برای آنها وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمبود امکانات و افزایش مشکلات باعث شده بود که از دو روز پیش این زوار پاکستانی در شهر کویته دست به اعتراض زده و خواستار رسیدگی جدی مشکلشان توسط دولت ایالتی بلوچستان شوند. 

در همین خصوص نماینگان انجمن علمای شیعی به ریاست علامه فخر عباس سبزواری به دیدار وزیر کشور پاکستان رفته و نظر مساعد او را برای اقدام جدی در ۴۸ ساعت آینده جلب کردند. 

به طور معمول دولت ایالتی بلوچستان طی یک ماه دوبار تامین امنیت انجام داده و کاروانهای زیارتی را تا شهر تفتان در مرز ایران اسکورت می‌نماید ولی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی حجم قابل ملاحظه‌ای از زوار در شهر کویته اجتماع کردند که دوبار تامین امنیت پیش بینی شده به هیچ عنوان جوابگوی آنان نبود. 

گفتنی است مسیر کویته به تفتان حدود ۶۰۰کیلومتر می‌باشد و پیش از آنکه تامین امنیت اجباری شود کاروانهای زوار به صورت مداوم مورد حمله گروههای تروریستی قرار می‌گرفتند. 

انتهای پیام/.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی

سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در ادامه سفر دو روزه به پاکستان بانخبگان علمی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی پاکستان در شهر اسلام‌آباد پایتخت این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

دیگر خبرها

  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد