Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- مهلت ثبت نام در سومین جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده‌‏های برگزیده (شتاب) که آذر امسال برگزار می شود، تا 10 آبان تمدید شد.

به گزارش ایرنا، سومین جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌‏های برگزیده (شتاب) همزمان با هفته پژوهش و فناوری آذر امسال به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در 2 سطح استانی و ملی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این جشنواره، تجلیل از ایده‌های برگزیده کشور و تشویق و ترغیب ایده‌ پردازان به تولید فناوری و تبدیل علم به ثروت، با نگاه ویژه به نوآوری است.
کلیه ایده پردازان از جمله استادان دانشگاه و دانشجویان می‌ ‏توانند بصورت فردی یا گروهی در این جشنواره به رقابت بپردازند.
دبیرخانه بخش استانی این جشنواره در اصفهان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است.
مسئول دبیرخانه جشنواره ملی شتاب در اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: آخرین مهلت ثبت ایده در جشنواره شتاب تا هفتم آبان تعیین شده بود اما این مهلت تا 10 آبان تمدید شد.
لطف الله نکویی افزود: ایده پردازان می توانند تا 10 آبان ایده های خود را به پست الکترونیکی shetabfestival@istt.ir ارسال کنند.
وی اظهار کرد: از میان طرح ها و ایده های نوآورانه رسیده به دبیرخانه جشنواره شتاب در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سه ایده برتر انتخاب و به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال می شود.
نکویی ادامه داد: از میان طرح های رسیده به دبیرخانه مرکزی در تهران نیز 10ایده برتر انتخاب و از صاحبان ایده ها در مراسمی که آذر امسال برگزار می شود، تجلیل خواهد شد.
سومین جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌‏های برگزیده شتاب اواخر آذر امسال همزمان با هفته پژوهش و فناوری با تجیل از ایده های برتر در تهران برگزار می شود.
روز 25 آذر به نام روز پژوهش نامگذاری شده است.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (۱۵ اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org می‌توانند وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است، یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش ایسنا، بنابر آنچه که اعلام شده است، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است