Web Analytics Made Easy - Statcounter

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته پدافند غيرعامل پيامي صادر كرد.در اين پيام آمده است:پيشرفت و توسعه هر كشوري در گرو حفظ ميراث‏ها، دستاوردها و ساخته‏‌هاي مادي و معنوي است كه حاصل دانش و تلاش مردم آن كشور است، پدافند و يا دفاع در مقابل حمله بيگانگان هنگامي كه شكل غيرمسلحانه و غيرنظامي به خود مي‌‏گيرد ابعاد وسيعي پيدا كرده و ايجاب مي‏‌كند كه همه مردم يك جامعه با يك سازماندهي منسجم و پايدار براي اين امر متحد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدافند غيرعامل نه تنها آماده‏‌سازي كشور براي دفاع در مقابل حمله نظامي است بلكه بيش از آن حمله فرهنگي و اقتصادي، علمي و سياسي را در بر مي‌گيرد، زيرا اين نوع از حمله دشمن پنهان‌‏تر و كارسازتر است. از اين رو شايسته است تا با هوشياري و بصيرت بيشتري انجام و با حساسيت در خصوص آن اطلاع رساني گردد .مقام معظم رهبري در اين مورد مي فرمايد: اگر محافظت غير نظامي (پدافند غيرعامل) نباشد تمامي دستاوردهاي فرهنگي، اقتصادي، علمي و سياسي به سرعت به هدر مي‌رود . ايشان ضرورت استمرار اين آمادگي دفاعي را چنين بيان مي‌كند : پدافند غيرعامل يك اصل خواهد بود براي هميشه، نه براي يك مقطع خاص .بانك صنعت و معدن كه با تامين مالي طرح‏‌هاي صنعتي كشور در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي گام برمي‏‌دارد، به عنوان يكي از فعالان عرصه پدافند غيرعامل بر اين امر باور است كه با استحكام بخشيدن به بنيان‏‌هاي صنعتي و توليدي كشور، مي‌تواند نقش مهمي در پاسداري از دستاوردهاي نظام مقدس اسلامي داشته و به عنوان عضوي كارآمد از سيستم بانكي، از آسيب‌‏پذيري كشور در برابر تكان‏ها و شوك‏هاي اقتصادي دشمنان جلوگيري نمايد .اينجانب ضمن تبريك به مناسبت هفته پدافند غيرعامل، پيروزي و سربلندي همه مسئولان و دست اندكاران اين جبهه حساس و مهم را براي ايفاي نقش موثرتر در حراست از كشور و دستاوردهاي مادي و معنوي آن از خداوند منان خواستارم .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور