Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@09:08:24 GMT

منصور غلامی، وزیر علوم دولت دوازدهم شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۲۱۰۸

منصور غلامی، وزیر علوم دولت دوازدهم شد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، منصور غلامی امروز (یکشنبه 29 مرداد) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از مجموع 276 رای اخذ شده، با کسب 180 رای موافق، 82 رای مخالف و 14 رای ممتنع حائز اکثریت آرای نمایندگان مجلس برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

 

به گزارش تسنیم، منصور غلامی در سال 1332 در شهر همدان  متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدرک کارشناسی خود را در سال 1355 در رشته ترویج وآموزش کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان گرفت و از سال 1359 تا 1360 عضو جهاد سازندگی همدان و مسئول اردوگاه روستایی قرار گرفت. وی همچنین از سال 1360 تا 1362سرپرست دانشکده کشاورزی شهرکرد وابسته به دانشگاه اصفهان و عضو جهاد دانشگاهی اصفهان بود.

 

غلامی در سال 1364 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم باغبانی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ نمود و در همان سال تا سال 1367 ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا را عهده‌دار بود. وی پس از آن به مدت دو سال معاونت اداری و مالی دانشگاه بوعلی سینا را بر عهده داشت و بعد از آن مجدداً به مدت یک سال رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا شد.

 

او در سال 1370 برای تحصیل در مقطع دکتری به دانشگاه آدلاید استرالیا رفت و در سال 1374 در مقطع دکتری رشته علوم باغبانی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و به ایران بازگشت. غلامی پس از بازگشت به ایران مجدداً به مدت یک سال معاون اداری و مالی دانشگاه بوعلی سینا شد و پس از آن در دولت اصلاحات ریاست دانشگاه بوعلی سینا را عهده‌دار بود. او هم اکنون نیز رئیس دانشگاه بوعلی سینا است.

 

 

تسنیم

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

با حضور وزیر علوم از ۶ محصول شرکتهای دانش بنیان و واحد های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، از شش محصول شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در جریان دومین سفر کاروان دولت مردمی به استان سمنان رونمایی شد.

در ادامه پس از آئین رونمایی، وزیر علوم از مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و قابلیت‌های علمی پژوهشی و نیز شرکت‌های فناور و دانش بنیان این پارک علمی با همراهی علی خیرالدین مشاور وزیر علوم و سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان بازدید کرد.

همچنین میز خدمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت سه روز با حضور علی‌اصغر طیبی رهنی معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مراجعه‌کنندگان در این حوزه است.

کد خبر 745745

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد