Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است که همه چیز با همدلی و هماهنگی و وحدت و تدبیر و تعامل انجام شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جونان، محمدرضا داورزنی در خصوص بند پ ماده ۲ قانون برنامه ششم توسعه (تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی ورزش) اظهار داشت:

خوشبختانه با پیگیری‌های خوبی که انجام دادیم و همراهی نمایندگان مجلس، یکی از مواد برنامه ششم، حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی است که ما و سازمان صداوسیما باید در پایان سال اول اجرای قانون برنامه ششم توسعه، در این خصوص تعیین تکلیف کنیم و حقی که ورزش در این مورد دارد و در طول سال‌ها نادیده گرفته شده بعد از مدت طولانی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا داورزنی افزود:

از ابتدای سال این مسئله را دنبال کردیم و با معاونان سازمان صداوسیما جلسات مختلفی داشتیم. سلطانی‌فر هم در حاشیه جلسات هیئت دولت صحبت‌های زیادی با علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما انجام داد. مجلس هم پیگیر‌ ها و جلسات خود را در این خصوص داشته است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:

یک‌سری ناهماهنگی‌ها و اختلاف برداشت‌هایی وجود داشت که تا حد زیادی برطرف شده و الان دیدگاه‌های ما و حق و حقوق قانونی که داریم کاملا مشخص است و انتظار داریم دوستان‌مان در صداوسیما هم همکاری‌های لازم را داشته باشند تا ان‌شاالله بتوانیم در سایه یک وحدت و هماهنگی و همدلی بحث حق پخش مسابقات ورزشی را تعیین تکلیف کنیم و همه بخش‌های مختلف ورزش از جمله باشگاه‌ها که بهره‌برداری از این امتیاز حق قانونی آنهاست از این درآمد منتفع شوند.

محمدرضا داورزنی عنوان کرد:

انتظار ما این است، با تاکیداتی که رئیس سازمان صدا‌وسیما داشته، مسئولان و معاونان ذیربط اهتمام جدی‌تری داشته باشند تا این فرآیند هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

محمدرضا داورزنی در خصوص راهکار این وزارتخانه در صورت اجرا نشدن این قانون گفت:

وقتی قانون اجرایی نشود مراجع نظارتی باید وارد شوند و از کسی که قانون را اجرا نمی کند، سوال کنند. تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است که همه چیز با همدلی و هماهنگی و وحدت و تدبیر و تعامل انجام شود. خوشبختانه رئیس سازمان صداوسیما هم همین دیدگاه را دارد. بحث‌هایی که وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان صدا‌وسیما با هم داشتند و نقطه نظرهایی که رد و بدل شد، نشان دهنده این بود که این مورد با تدبیر و تعامل قابل حل است و نیازی به جار و جنجال نیست. با رویکرد امروز روسای فدراسیون‌ها اگر قدم‌های جدی تری از دو طرف برداشته شود این موضوع با تدبیر و تعقل حل می شود.

محمدرضا داورزنی در پایان تاکید کرد:

الان که حکم مشخصی در قانون برنامه ششم آمده باید همه خود را ملزم به اجرای آن بدانیم و این مورد بسیار به حل مشکلات ورزش و باشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین