Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رقیه ایاسه در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به رشد شهید نبی‌لو در خانواده‌ای کاملاً ولایی و مذهبی اظهار داشت: در خانواده ما همه یکدست و هم‌عقیده بودند.

وی با بیان اینکه شهید نبی‌لو در چهارمین اعزام خود به سوریه به خیل شهادت رسید، گفت: ایشان در همان نخستین حضور در سوریه به مقام شامخ جانبازی نائل آمدند، نزدیک 6 ماه به طول انجامید تا وضعیت جسمی ایشان بهبود یابد، با وجود دردهایی که می‌کشیدند بسیار بی‌قرار رفتن بود و می‌گفت که آن‌ها که در کفر خود این‌قدر مستدام و قوی هستند وای به حال ما که در عقاید خود ضعیف باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر شهید مدافع حرم مصطفی نبی‌لو خاطرنشان کرد: یکی از سفارشاتی این شهید والامقام بر آن بسیار تأکید داشت، تبعیت از ولایت‌فقیه بود و آقامصطفی می‌گفت اگر به شهادت رسیدم روی سنگ مزارم ننویسید شهید مدافع حرم و بنویسید شهید مدافع حریم ولایت.

وی با تأکید شهید نبی لو از پسرم خواسته بودند که زیر تابوت من حتماً در مورد ولایت صحبت شود، تصریح کرد: تأکیدات ویژه‌ای داشت که در مراسم من حتماً ذکر لبیک یا خامنه‌ای و لبیک یا حسین گفته شود، که خداراشکر هرجایی که مراسم وداع با شهید برگزار می‌شد این ذکر در مراسمات گفته‌شده است.

خواهر شهید ایاسه با اشاره به پیام شهدای مدافع حرم عنوان کرد: ما خانواده‌های شهدای مدافع حرم به دشمنان اسلام نیز می‌گوییم که با افتخار شهدای خود را تشییع می‌کنیم و امید داریم فرزندم نیز یکی از سربازان حرم ولایت باشد.

وی با اشاره به وصیت شهید نبی‌لو در ارتباط با محل دفن‌شان گفت: شهید نبی‌لو در آخرین بازگشت از سوریه پرچم لشکر فاطمیون همراه خود آورده بود و می‌گفت که اگر بدانید بچه‌های فاطمیون و زینبیون چه دسته‌گل‌هایی هستند که جانشان را برای حضرت زینب(س) می‌دهند؛ شهید وصیت کرده بود که لباس‌های خدمت نیز همراه شهید دفن شود و ما این شهید را همراه با پرچم فاطمیون در کنار شهدای لشکر فاطمیون در قطعه 31 بهشت معصومه دفن کردیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.
سرهنگ احمدی از امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به عنوان معلمان حقیقی یاد کرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به صورت عملی به همگان آموختند.
غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء و اهداء گل به قهرمانان وطن پایان بخش این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان