Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@15:21:34 GMT

۱۵ هزار هرمزگانی وام ازدواج دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۵۲۰۳

۱۵ هزار هرمزگانی وام ازدواج دریافت کردند

به گزارش امتداد نیوز از بندرعباس، عبدالله آبسواران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به بیش از ۱۵ هزار نفر در هرمزگان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: افرادی که تسهیلات ازدواج دریافت نکرده‌اند از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند و اقلیت‌های مذهبی و ایرانیان خارج از کشور هم می‌توانند از تسهیلات ازدواج استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان افزود: متقاضیان تا دو سال بعد از تاریخ عقد فرصت دارند از تسهیلات ازدواج بهره‌مند شوند.

آبسواران بیان داشت: به هر زوج ۲۰ میلیون تومان پرداخت و اقساط آن در یک دوره ۴۸ ماهه پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه، بانک‌ها آمادگی کامل برای حمایت و پشتیانی از طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان را دارند، افزود: این بدان معناست که ما در بانک‌ها از کسانی حمایت می‌کنیم که سرمایه‌گذار واقعی هستند و باید بگوییم از این نوع سرمایه‌گذارها که واقعا قصد کارآفرینی، تولید و فعالیت دارند تا هزار میلیارد نیز در بعد تسهیلاتی می‌توانیم حمایت کنیم.

این مسئول ارشد بانکی در هرمزگان در عین حال یادآور شد:‌ اما در طرف دیگر، از سرمایه‌گذاری که قصد فرصت‌سوزی را دارد نمی‌توانیم حمایت کنیم چون هم سبب فریز و سو استفاده از منابع می‌شود و هم اینکه جامعه را با مشکل و ظرفیت‌ها را اشغال می‌کند.

وی همچنین خواستار رایزنی استانداری برای امکان پرداخت مطالبات بانکی در استان شد و گفت: بخش قابل توجهی از مطالبات بانک‌ها در استان مربوط به قشر پیمانکاران طرف قرارداد با دستگاه‌های دولتی است که در صورت پرداخت بدهی این دستگاه‌ها به پیمانکاران آنها نیز دیون و بدهی خود را به بانک‌ها پرداخت می‌کنند که بخش قابل توجهی از تنگناها و مشکلات رفع می‌شود.

دبیر کمیسیون بانک‌های هرمزگان خاطر نشان کرد: برخلاف تصورات، بانک‌ها نه تنها در برابر پرداخت مطالبات مقاومت نمی‌کنند بلکه با نگاه و اعتقاد بر اصل توسعه استان، با این رویکرد در حد امکان سعی در همکاری با سرمایه‌گذاران را دارند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد

علی نیکزاد ثمرین در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک ملی ایران، درخصوص عملکرد بانک ملی ایران گفت: به‌لحاظ اینکه اقتصاد ایران بانک محور است، افرادی که سرمایه‌گذاری می‌کنند، در ابعاد کوچک و بزرگ تسهیلاتی را از بانک‌ها مطالبه می‌کنند. 

وی با تأکید بر اینکه بهتر است بانک‌ها با بنگاهداری، رقیب بخش خصوصی نباشند، افزود: در رأس همه رهبر معظم انقلاب فرمودند بانک‌ها از بنگاهداری خارج شوند که بانک ملی ایران در سال 1402 با 36 همت خروج از بنگاهداری پیشگام شد و کارها را واگذار کرد که جای تقدیر و تشکر دارد. 

 نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که بانک ملی در سال 1403 هم در خروج از بنگاهداری پیشگام باشد و گفت: تمام بانک‌ها باید در این مسیر قدم بگذارند و از مسیر خرید و فروش ملک، ساخت و ساز، تشکیل هلدینگ و ... خارج شوند.

نیکزاد ثمرین در ادامه از اقدام رئیس بانک ملی ایران و هیأت مدیره این بانک برای آغاز پر ثمر خروج از بنگاهداری تقدیر و تشکر کرد. 

وی در خصوص اقدامات بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات تکلیفی در سال 1402 افزود: این بانک بیش از تعهدات خود تسهیلات تکلیفی پرداخت کرده است که این اقدام بسیار ارزشمند است؛ چرا که پرداخت این تسهیلات موضوعات جزیی مردم در زمینه درمان، مسکن، ازدواج و ... را کاهش می‌دهد. 

نماینده مجلس شورای اسلامی تسهیلات خرد را در جذب سرمایه اجتماعی و دلبستگی مردم به نظام بانکی مؤثر دانست و گفت: مردم از عملکرد بانک ملی ایران در زمینه تسهیلات تکلیفی بسیار رضایت دارند و بسیار پسندیده است که در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور درخصوص تسهیلات خرد در استان‌ها تصمیم‌گیری‌های مفیدی انجام شود. 

نیکزاد ثمرین پرداخت تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب و رؤسای ادوار و فعلی دولت تأکید داشتند که بانک ملی ایران به سمت خروج از بنگاهداری حرکت کند. همچنین پیشنهاد دارم بانک ملی در مباحث سرمایه‌گذاری طبق برنامه مدنظر پیش برود و از همه مهمتر در پرداخت تسهیلات خرد برای رفع مشکل مردم طبق آیه « انَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم» اقدام کنند تا خدا به رزق و کارشان برکت دهد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور