Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:49:07 GMT

جزئیات درگیری اشرار در کویر ‌خوسف +عکس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۶۱۶۳

جزئیات درگیری اشرار در کویر ‌خوسف +عکس

صراط: فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در این در گیری یک نفر از کارکنان ناجا به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم، سردار مجید شجاع با تشریح جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان خوسف اظهار داشت: عصر امروز با دریافت خبری مبنی بر تردد اشرار و قاچاقچیان مسلح در کویر شهرستان خوسف تیم های عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف جهت بررسی موضوع اعزام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:یکی از تیم های خودرویی اعزام شده در مناطق کویری شهرستان خوسف با اشرار مسلح روبه‌رو شده که در درگیری صورت گرفته یکی از کارکنان پایور فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف بر اثر اصابت گلوله اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شده ‌و دو تن دیگر مجروح شده‌اند‌.

سردار شجاع افزود: مجروحان این درگیری با اورژانس هوایی به مرکز استان منتقل شدند و عملیات تعقیب اشرار کماکان ادامه دارد‌.

شهید و مجروحان درگیری عصر امروز در شهرستان خوسف از کارکنان پایور نیروی انتظامی هستند .

حال عمومی مجروحان رضایت بخش اعلام شده است .

وی از رسانه ها خواست اخبار موثق را از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان دریافت کنند و اخبار منتشر شده در فضای مجازی فاقد اعتبار خواهد بود .

همچنین  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری،مدیر کل امنیتی و مدیر کل اجتماعی استانداری و فرماندار خوسف از مجروحین درگیری نیروی انتظامی استان با اشرار و قاچاقچیان مسلح عیادت کردند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد

به گزارش صدای ایران، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، ماموران کلاننتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام؛ که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلا" زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند. وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی فبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح