Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان والورده با شکست اتلتیکو بیلبائو توانستند نام خود را در تاریخ این باشگاه ثبت کنند. 

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بارسلونا با پیروزی ۰-۲ شب گذشته در خانه اتلتیک بیلبائو موفق شد بهترین شروع خودش در تاریخ لالیگا را ثبت کند. 

بارسلونا تحت هدایت ارنستو والورده در ۱۰ بازی ابتدایی خود در لالیگا موفق شده ۹ پیروزی و تنها یک تساوی کسب کند تا از این نظر رکورد جدیدی را در تاریخ خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در این ۱۰ بازی توانسته ۲۸ گل بثمر برساند و تنها ۳ گل دریافت کند. 

رکورد پیشین متعلق به فصل های ۲۰۱۳-۲۰۱۲ و ۲۰۱۴-۲۰۱۳ تحت هدایت تیتو ویلانووا و جراردو مارتینو بود. بارسلونا در پایان هفته دهم لالیگا با ۲۸ امتیاز و ۴ امتیاز فاصله با والنسیا در رده دوم در صدر جدول قرار گرفته است. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)



منبع:پیج lezzate.football

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم) تفاوت پنالتی در فوتبال ساحلی و چمنی (فیلم) لحظات دیوانه وار در جریان مسابقات فوتبال (فیلم)

دیگر خبرها

  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • انسان‌ها از چه زمانی شروع به حرف زدن کرده‌اند؟