Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امام حسين (ع) در عين حال که با دشمن خود روبرو است اما در مشي ايشان بي احترامي حتي به دشمن هم جايي ندارد بنابراين با نهايت ادب و احترام با دشمن خود سخن مي گويد.
به گزارش جام نيوز، آنچه در ادامه مي آيد گفتگو با حجت الاسلام و المسلمين حسين علوي مهر، رييس انجمن قرآن پژوهي حوزه علميه و عضو هي‍ئت علمي «جامعه المصطفي العالميه» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شما در بخش پيشين گفتگو از مدار صبر در منظومه رفتاري حضرت زينب (س) سخن به ميان آورديد که في المثل چطور همان غذاي کم يک وعده در شبانه روز را که در کاروان اسرا مي دادند نمي خوردند و به کودکان مي دادند. حضرت در واقع اين رفتارها را در خانه پدر بزرگوارشان ديده اند و مسبوق به سابقه است. وقتي سه روز پشت سر هم غذاي افطار را به تنگدستان مي دهند.
بله، اين ها يک شبه به وجود نيامده است و مسلما ماحصل يک تربيت اخلاقي است.
نکته ديگري که مي خواهم عرض کنم داشتن زبان حق گو به عنوان يک مولفه مهم در شخصيت امام حسين (ع) و حضرت زينب (س) و صحابه است. ممکن است کسي اهل صبر باشد اما ساکت باشد و از گفتن و بروز حقايق امتناع کند اما شما مي بينيد امام حسين (ع) و ياران حضرت در عين حال که صبور و خويشتن دار هستند اما حقايق را هم بازگو مي کنند. اين طور نيست که بگويند ما مي رويم شهيد شويم و کارمان را انجام مي دهيم. نه! آن ها از کوچک ترين فرصت ها براي افشاي حقيقت بهره مي برند. در طول مسير هر زمان که فرصت و موقعيتي براي بازگو کردن حقايق وجود دارد پرده ها را کنار مي زنند و افشاي حقيقت مي کنند و ساکت نمي نشينند.
شما ببينيد در روز عاشورا چقدر از ياران حضرت قبل از شهادت احتجاج مي کنند و با قوم عمرسعد و لشکر او از در احتجاج وارد مي شوند که مگر شما نبوديد که نامه نوشتيد به حسين. وقتي اين احتجاج ها مطرح مي شود عمر سعد به يکي از ياران شان مي گويد جواب اين ها را بده و او در پاسخ مي گويد من خجالت مي کشم چون آن ها راست مي گويند چون ما نامه نوشتيم و از حسين دعوت کرديم که به کوفه بيايد. بنابراين امام و ياران شان در هر موقعيتي از ابراز و افشاي حقايق کوتاهي نمي کنند.
نکته مهم اخلاقي ديگر توجه به قرآن و دعا و نيايش يا همان ذکر يا ياد خداست. جان آگاه امام و ياران شان نمي تواند برکنار از ذکر و ياد حق باشد. کدام جان آگاهي را سراغ داريد که به آگاهي رسيده باشد اما خود را بي نياز از راز و نياز بداند؟ شما وقتي به نهضت عاشورا نگاه مي کنيد مي بينيد روح و درون مايه اين نهضت همان ذکر و ياد حق است. هيچ انگيزه نفساني در اين نهضت وجود ندارد و همين درون مايه الهي و عارفانه است که به آن جلا مي دهد. شما وقتي امام حسين (ع) را در مدينه مي بينيد در ابتداي شروع نهضت مي بينيد که در کنار قبر پيامبر نشسته اند و در حال راز و نياز هستند.
در مکه، در حج در دعاي پرسوز عرفه اين غلبه روح عارف و روح متصل به راز و نياز را مي بينيد که چطور عاشقانه با معبود سخن مي گويد. شما در شب عاشورا مي بينيد که امام وعده مي گيرند تا دعا و مناجات کنند و آن شب به نماز خواندن و راز و نياز و ذکر حق و قرآن خواندن مي گذرد. چرا؟ به خاطر اين که امام مي خواهد از آخرين ساعات و دقايق عمرشان هم نهايت استفاده را ببرند و جان شان را جلا دهند. شما مي بينيد تا آخرين لحظات عمر شريف وقتي مي خواهند سر حضرت را از تن مبارک جدا کنند اين مناجات را از زبان حضرت مي شنويم که: إلهِى رِضًى بِقَضائِکَ تَسلِيمًا لأمْرِکَ لا مَعبودَ سِواکَ يا غِياثَ المُستَغيثينَ. اين واپسين جملات امام حسين (ع) در کالبد زميني است و در تمام مقاتل هم آمده است.
بعد از امام حسين (ع) حضرت زينب (س) را مشاهده مي کنيم که با تمام سختي ها، رنج ها، گرسنگي ها و تورم پاها نماز شب را ترک نمي کنند و در شب يازدهم نماز شب را نشسته مي خوانند و اين ذکر و ياد خدا و مناجات تا آخرين لحظات عمر ترک نمي شود.
همچنان که اشاره کرديد انسان معنوي نمي تواند برکنار از مناجات و نيايش باشد. در حقيقت آن جاني که استقامت مي ورزد به واسطه اين معنا و راز و نيازهاست. درست است؟
بله خداوند در قرآن مي فرمايد: الا بذکر الله تطمئن القلوب / آگاه باشيد که قلب ها به واسطه ياد حق آرام مي گيرد. فقط يک قلب آرام و مطمئنه است که مي تواند در سخت ترين لحظات زندگي همچنان تسليم حق باشد و رضايت خود را از معبود اعلام کند و لب به شکوه نگشايد و جانش فقط مملو از سپاس حق باشد. اين چنين است که سر بريده اين انسان در بالاي نيزه قرآن مي خواند و الگويي براي همه آزاده ها و جان هاي حقيقت جو در هر مرام و مسلکي مي شود.
نکته پاياني که مي خواهم به عنوان يک درس اخلاقي ديگر از عاشورا ياد کنم احترام به شخصيت ها و آدم ها حتي افراد مخالف است. امام حسين (ع) در عين حال که با دشمن خود روبرو است اما در مشي ايشان بي احترامي حتي به دشمن هم جايي ندارد بنابراين با نهايت ادب و احترام با دشمن خود سخن مي گويد. زماني که حربن يزيد رياحي امام را محاصره مي کند لشکر او هزار نفر بودند و امام دستور مي دهد به همه افراد و حتي اسب ها آب بدهيد چون مسير طولاني را تا اين جا آمده اند و تشنه اند. در روز عاشورا مي بينيد که امام در نهايت احترام با لشکر مقابل حرف مي زند و هرگز از دايره ادب و انصاف بيرون نمي آيد. در سوي ديگر حضرت زينب (س) را مي بينيم که با امام سجاد (ع) و اهل بيت از شام به سمت مدينه برمي گردند. حضرت به دنبال آن است که به نماينده يزيد که آن ها را به سمت مدينه آورده هديه اي بدهد. توجه مي کنيد؟ اين احترام و حرمت نهادن در جان انسان معنوي وجود دارد و درسي براي همه ماست که نگاه کنيم و ببينيم چقدر به رقبا و مخالفان خود احترام مي گذاريم.
شبستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، متن بیانیه اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»:

همین مسئله امنیت اخلاقی که این روز‌ها نیرو‌های انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند. (۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح با برکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محور‌های جنگ ترکیبی دشمن و بکارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

اسامی اساتید به شرح زیر است:

۱. محمد حسین احمدی فقیه یزدی
۲. علی رحمانی سبزواری
۳. نعمت الله لطفی کاشانی
۴. علی نظری منفرد
۵. سید محسن سعیدی گلپایگانی
۶. سید حسن سعیدی گلپایگانی
۷. هاشم نیازی خرم آبادی
۸. علی مومن پور
۹. هادی عباسی
۱۰. عبدالمجید ابراهیم فر
۱۱. علی عباسی
۱۲. محمد مهدی گرجیان
۱۳. احمد فرخ فال
۱۴. عبد الکریم فرحانی
۱۵. عبدالمجید مقامی
۱۶. مجید تلخابی
۱۷. کاظم سپاسی آشتیانی
۱۸. مهدی سلیمانی اردهالی
۱۹. مهدی اسلامی
۲۰. سید محمد جواد مظفری
۲۱. محمد علی برکتین
۲۲. سید جلال رضوی مهر
۲۳. حسین عابدینی
۲۴. احمد پروایی
۲۵. سید محمد میراحمدی
۲۶. سید حبیب الله حسینی
۲۷. محمد صادق دسترنجی
۲۸. علی اصغر شیرین آبادی
۲۹. علی محبی
۳۰. عباسعلی مقدم
۳۱. سید علی اکبر حسین نژاد
۳۲. عباسعلی رفعتی
۳۳. حسین احمدی شاهرودی
۳۴. محمدمحسن حاج حیدری
۳۵. محمد حاج ابوالقاسم
۳۶. سید صادق محمدی
۳۷. حسین بنیادی
۳۸. محمد بابکی
۳۹. سید طالب موسوی
۴۰. حسین شهسواری
۴۱. اسد الله شکریان
۴۲. سید علی اکبر ناجی اصفهانی
۴۳. مهدی رهنمائی
۴۴. سید محمد رضا رهنمائی
۴۵. ولی اله علیزاده
۴۶. مهدی طائب
۴۷. احمد نیلی احمد آبادی
۴۸. یاسر فتاحی
۴۹. سید رضی قادری
۵۰. حسنعلی خزائلی نجف آبادی
۵۱. رضا ابراهیم پور بروجنی
۵۲. غلامرضا ابراهیمی
۵۳. محسن ابراهیمی
۵۴. ناصر ابراهیمی
۵۵. محمد ابراهیمی
۵۶. محمدمهدی ابراهیمی پاسندی
۵۷. عبدالرضا ابراهیمی فر
۵۸. علی ابراهیم زاده
۵۹. اسرافیل ابراهیمی
۶۰. حامد ابراهیمی راد
۶۱. احمد ابراهیمی قائنی
۶۲. محمدامین ابوالحسنی
۶۳. مجید ابوالقاسم زاده
۶۴. ابوالفضل ابوالقاسمی
۶۵. جابر ابوزاده گتابی
۶۶. حسن ابوطالبی
۶۷. محمدرضا ابوی
۶۸. مصطفی احدی نسب
۶۹. علی احتشام
۷۰. مهدی احدی نژاد درزی
۷۱. محمدحسین احسانی
۷۲. محمد احسانی فر
۷۳. علی احسانی فرد
۷۴. روح اله احسن
۷۵. غلامرضا احسنی
۷۶. علی احمدپور
۷۷. محمدجواد احمدخانی
۷۸. جلال الدین احمدی
۷۹. علی احمدی امین
۸۰. محمدصادق احمدی رضا محله
۸۱. محمدحسین احمدی فقیه یزدی
۸۲. احمدجواد احمدی فقیه
۸۳. محسن احمدی
۸۴. اسماعیل احمدی منش
۸۵. محمدعلی اربابی
۸۶. حجت اله اردشیری لردجانی
۸۷. محمدجواد ارسطا
۸۸. حسین استقامت علی آبادی
۸۹. منصور اسدی
۹۰. حامد اسدی
۹۱. عزیز الله اسدی
۹۲. محمدرضا اسدی
۹۳. محمد اسدیان
۹۴. رضا اسکندری
۹۵. جواد اسکندری
۹۶. علی اسلامی
۹۷. علی اسلامی فر
۹۸. سیدمصطفی اسدی کاخکی
۹۹. محسن اسکندری
۱۰۰. محمدهادی اسلامیان
۱۰۱. محمدمهدی اسلامیان
۱۰۲. مرتضی اسماعیلی
۱۰۳. احمد اسماعیلی
۱۰۴. مجتبی اسمعیلی دزفولی
۱۰۵. محمد اشتری
۱۰۶. عباس اشجع اصفهانی
۱۰۷. لطف اله اشراقی
۱۰۸. محمد اشرفی
۱۰۹. احمد اصغرپور
۱۱۰. محسن اصغری
۱۱۱. علی اصفهانی
۱۱۲. آمیرسیدحسن اعتمادی
۱۱۳. علی اعلایی بنابی
۱۱۴. علیرضا اعلائی سر چشمه
۱۱۵. حسین اعلمی
۱۱۶. مجتبی افشارپور
۱۱۷. احمدزکی افشاگر
۱۱۸. منصورعلی افضل نژاد
۱۱۹. مهدی اقازاده کمامردخی
۱۲۰. علیرضا اکبر پناهی مقدم
۱۲۱. مجید اکبر زاده روشن
۱۲۲. محمدجواد اکبری
۱۲۳. مهدی اکبری
۱۲۴. محمدعیسی اکبری
۱۲۵. محسن اکبری
۱۲۶. حسین اکبری
۱۲۷. احمد اکرامی
۱۲۸. علی الماسی (زنجانی)
۱۲۹. حمیدرضا الوستانی
۱۳۰. محمد جواد الهی
۱۳۱. محمدکاظم الهی
۱۳۲. محمود الهی بروجنی
۱۳۳. محمدحسن الهی فر
۱۳۴. میثم الیا
۱۳۵. مرتضی الیاسی
۱۳۶. عبداله امیرخانی
۱۳۷. محمود امیریان
۱۳۸. رضا انصاری
۱۳۹. قدرت انصاری
۱۴۰. محمدجواد انصاری
۱۴۱. علیرضا انصاری
۱۴۲. حسین انصاری
۱۴۳. محمدجواد انواری
۱۴۴. ایمان انوری
۱۴۵. مهدی اوجی
۱۴۶. سید سجاد ایزدهی
۱۴۷. حسین ایزدی
۱۴۸. مصطفی انزابی
۱۴۹. علی ایروانی نجفی
۱۵۰. محمد ایزدی تبار
۱۵۱. علی ایزدی زمان آبادی
۱۵۲. حسن آخوند قرقی
۱۵۳. محمدحسین آخوندی
۱۵۴. سیدصادق آذریان
۱۵۵. رضا آذریان
۱۵۶. عباسعلی آراد
۱۵۷. حمید آریان
۱۵۸. علیرضا آرین جاه
۱۵۹. محی الدین آزاد منش
۱۶۰. حامد آسیابان‌ها رضایی
۱۶۱. سیدمحمدرضی آصف اگاه
۱۶۲. مسیح اله آصفی
۱۶۳. محمد آقا رحیمی
۱۶۴. نصراله آقاجانی
۱۶۵. حسین آقاجانی
۱۶۶. محمد آقائی کفرانی
۱۶۷. علی آل بویه
۱۶۸. سید عبدالحسین آل یاسین
۱۶۹. سید حسن آیت الله زاده شیرازی
۱۷۰. سیدعلی آیت الله زاده قمی
۱۷۱. مجید بابایی
۱۷۲. عباس بادله طارسی
۱۷۳. ابوالحسن بارانی
۱۷۴. محمدرضا بازرگان
۱۷۵. علی اوسط باقری
۱۷۶. محمدحسین باقری
۱۷۷. حسین باقری شاهرودی
۱۷۸. محمد باقری شاهرودی
۱۷۹. محمدرضا بالوئیان
۱۸۰. محمد مهدی بحرینی زارچ
۱۸۱. سعید بخشی
۱۸۲. غلامحسن بخشی
۱۸۳. رحیم بدیعی خوزانی
۱۸۴. سیداکبر بذرگری
۱۸۵. محسن براریان مرزونی
۱۸۶. مهدی برزگر
۱۸۷. حسینعلی برزگران بابلی
۱۸۸. حسن برقی کار
۱۸۹. روزبه برکت رضائی
۱۹۰. محمدعلی برکتین
۱۹۱. مهدی برناس
۱۹۲. سعید بروجردی
۱۹۳. جعفر بستان
۱۹۴. مرتضی بشیری
۱۹۵. سیدمحمدرضا بطحائی
۱۹۶. مرتضی بقائی
۱۹۷. محمدحسین بنایی خیرآبادی
۱۹۸. حسنعلی بنکدار آفارانی
۱۹۹. محمد جواد بوربور
۲۰۰. کامران بهادر
۲۰۱. عبدالله بهارلوئی
۲۰۲. محمدمهدی بهجت
۲۰۳. رضا بهرامی
۲۰۴. سیدمصطفی بهشتی
۲۰۵. عباس بهشتی
۲۰۶. محمد بهشتی مطلق
۲۰۷. سیدمحمود بهشتی نژاد
۲۰۸. احمد بهی
۲۰۹. حمید بیات
۲۱۰. کریم پاک نیا نهند
۲۱۱. محمدتقی پاشایی
۲۱۲. حسین پژوهنده
۲۱۳. سیدعلی پنجتنیان
۲۱۴. محمود پور خلقی
۲۱۵. محمد پور سعادتی
۲۱۶. علی اکبر پور طالبی وراعون
۲۱۷. مهدی پور محمدی
۲۱۸. سیدمسعود پورسیدآقایی
۲۱۹. اسماعیل پوروهاب
۲۲۰. محسن پیر هادی
۲۲۱. محمد تاج الدینی
۲۲۲. حسین تاجیک جوبه
۲۲۳. محمدجواد تاکی
۲۲۴. غلامحسین تدینی ثانی
۲۲۵. احمد تذروی ورزنه
۲۲۶. حجت ا... ترابی گودرزی
۲۲۷. مرتضی ترابی
۲۲۸. اکبر ترابی اصفهانی
۲۲۹. حسن ترکاشوند
۲۳۰. یارمحمد ترکاشوند
۲۳۱. محمدجواد تفسیری
۲۳۲. صهیب تقوی
۲۳۳. سیدمهدی تقوی
۲۳۴. سیدامین الدین تقوی
۲۳۵. سیدحسین تقوی دهاقانی
۲۳۶. سیدهادی تقوی دهاقانی
۲۳۷. سیدعلی تقوی
۲۳۸. مجید تندر
۲۳۹. مهدی توسلی
۲۴۰. محمدشاه توکلی
۲۴۱. محمود توکلی
۲۴۲. ابراهیم ثقفی
۲۴۳. مهدی جانمحمدی
۲۴۴. علیرضا جرگانی تیلکی
۲۴۵. سیدحمید جزائری شوشتری
۲۴۶. علی جعفرزاده دیز آبادی
۲۴۷. حمیدرضا جعفری
۲۴۸. محمدحسین جعفری
۲۴۹. سیدعلی رضا جعفری
۲۵۰. محمد رضا جعفری
۲۵۱. مصطفی مهدیان
۲۵۲. مهدی جعفری
۲۵۳. سیدرسول جعفری آملی
۲۵۴. حمید جعفری تبار
۲۵۵. مهدی جعفری دولابی
۲۵۶. محمد جعفری زنجانی
۲۵۷. مهدی جعفری سیریزی
۲۵۸. جواد جعفریان
۲۵۹. عبدالناصر جلالیان
۲۶۰. شمس الدین جلیلوند
۲۶۱. علی جلیلی صفت
۲۶۲. سیدکمال جمالی
۲۶۳. حمید جمشیدیان قلعه سفیدی
۲۶۴. سیدمحمدباقر جوادی
۲۶۵. محمدجواد جوادی حسین آبادی
۲۶۶. رمضان جوادی نژاد
۲۶۷. محمد جوادی والا
۲۶۸. محمدنقی جوانعلی آذر (مجتهدی تبریزی)
۲۶۹. محمدسعید جواهری نیستانک
۲۷۰. محمد جوراب دوز
۲۷۱. علی جوکار پای برجی
۲۷۲. مجتبی جولائی فر
۲۷۳. مهدی جهان پور
۲۷۴. مهدی جهانیان
۲۷۵. محمود چگانی
۲۷۶. محسن چگنی
۲۷۷. مهدی چنانی
۲۷۸. محمود حاجی ابوالقاسم دولابی (نیکنام)
۲۷۹. غلامرضا حاجی وند
۲۸۰. حبیب حائری زاده
۲۸۱. حمید حائری زاده
۲۸۲. نوح حائری فر
۲۸۳. مرتضی حائری نسب
۲۸۴. مرتضی حبیب پور
۲۸۵. عباسعلی حبیبی
۲۸۶. مهدی حبیبی بینا
۲۸۷. جواد حبیبی تبار
۲۸۸. روح اله حبیبیان
۲۸۹. سیدمحمدهادی حجازی
۲۹۰. سیدمحمدعلی حجازی
۲۹۱. سیداحمد حجازی نسب
۲۹۲. محمدعلی حججی نجف آبادی
۲۹۳. محمدرضا حریفی
۲۹۴. سیدمحمدمهدی حسن زاده
۲۹۵. سیدحسن حسن زاده
۲۹۶. محمدباقر حسن زاده
۲۹۷. عبدالرضا حسناتی نجف آبادی
۲۹۸. سیدمحمدمهدی حسین پور
۲۹۹. هادی حسین پور
۳۰۰. سیدمحمد حسین پورعلوی
۳۰۱. سلمان حسین زاده بازوند
۳۰۲. سیدمحسن حسینی
۳۰۳. سیدرضا حسینی
۳۰۴. سیدکمال حسینی
۳۰۵. سیدجعفر حسینی
۳۰۶. سیداسماعیل حسینی
۳۰۷. سیداصغر حسینی
۳۰۸. سیدناصرالدین حسینی
۳۰۹. میرسلمان حسینی
۳۱۰. سیداحد حسینی
۳۱۱. سیدقربان حسینی
۳۱۲. سیدمصطفی حسینی
۳۱۳. سیداحمدرضا حسینی الست
۳۱۴. سیدجعفر حسینی بندرآبادی
۳۱۵. سیدمهدی حسینی بیان
۳۱۶. سیدجواد حسینی تربتی
۳۱۷. سیداسحاق حسینی جبلی
۳۱۸. سیدقاسم حسینی خراسانی
۳۱۹. سیدجواد حسینی خواه
۳۲۰. سیدسعید حسینی رامشه
۳۲۱. سیدعلی حسینی صدر
۳۲۲. سیدمحمدهادی حسینی عسگرانی
۳۲۳. سید محمد حسینی
۳۲۴. سیدرضا حسینی کیا
۳۲۵. سیداحمد حسینی متولی
۳۲۶. سیدمجتبی حسینی مرام
۳۲۷. سیدمحمدرضا حسینی موحد
۳۲۸. سیدحسین حسینی موحد
۳۲۹. سید اکبر حسینی نژاد
۳۳۰. سیدمحسن حسینی نژاد
۳۳۱. سیدمرتضی حسینی نژاد
۳۳۲. سیدمصطفی حسینی نسب
۳۳۳. سیدعبدالرسول حسینی نودادی
۳۳۴. سیدحسین حسینی نیا
۳۳۵. سیدمحمدعلی حسینی هرندی
۳۳۶. سیدمحمد (سید مصطفی) حسینیان
۳۳۷. میثم حصارکی
۳۳۸. عبدالحجت حق جو
۳۳۹. محمدعلی حکیمی بغداد آبادی
۳۴۰. محمد حلیمی
۳۴۱. محمدمهدی حمزوی
۳۴۲. مهدی حیدری
۳۴۳. محمد حیدری
۳۴۴. مهدی حیدری فطرت (شهابی)
۳۴۵. مسعود حیدری نیک
۳۴۶. محسن خاتمی
۳۴۷. سیدمرتضی خاتمی سبزواری
۳۴۸. اکبر خادم الذاکرین
۳۴۹. علی خادم زاده (خادمی)
۳۵۰. سعید خادمی
۳۵۱. حسن خادمی
۳۵۲. سیدابوالقاسم خادمی کلابخش
۳۵۳. محمدعلی خادمی کوشا
۳۵۴. محمدرضا خادمیان دامغانی
۳۵۵. مرتضی خاکسار دوست
۳۵۶. امیر خانبلوکی
۳۵۷. محمدحسین خانمحمدی هزاوه
۳۵۸. وحید خدا بخشی آقا محلی
۳۵۹. جواد خداشناس
۳۶۰. مهدی خراسانی
۳۶۱. مجتبی خرقانی
۳۶۲. محمدجواد خرمی
۳۶۳. حسن آقا خرمی آرانی
۳۶۴. علی خزائلی
۳۶۵. مهدی خسروبیگی بزچلوئی
۳۶۶. روح الله (قدرت) خسروی
۳۶۷. احسان خسروی
۳۶۸. محمدمهدی خسروی
۳۶۹. جواد خسروی بابادی
۳۷۰. مهدی خطیبی
۳۷۱. ناصر خلج
۳۷۲. علی خلیل پور
۳۷۳. محمدرضا خلیل زاده
۳۷۴. امید خلیلی مهر
۳۷۵. محمد خلیلی
۳۷۶. مرتضی خلیلی
۳۷۷. محمدحسین خلیلی پیر بلوط
۳۷۸. حسین خلیلی جویباری
۳۷۹. مجتبی خندان
۳۸۰. حمید خواجه ارزانی
۳۸۱. احمد خوانساری
۳۸۲. مرتضی خورشید
۳۸۳. هادی خوشنودی
۳۸۴. مهدی خیاط زاده
۳۸۵. مهدی خیشه
۳۸۶. یداله دادجو
۳۸۷. سیدعلیرضا دانا
۳۸۸. مجید دانش فر
۳۸۹. محسن داودآبادی فراهانی
۳۹۰. ابوالفضل داودی مهر
۳۹۱. مصطفی درخشنده
۳۹۲. مهدی درگاهی
۳۹۳. امیر درویش متولی
۳۹۴. علی دری (اصفهانی)
۳۹۵. سیدمحمود دریاباری
۳۹۶. حسین دریس
۳۹۷. ابراهیم دستلان
۳۹۸. امین دشت بزرگه
۳۹۹. احمد دعاگوی کربلائی
۴۰۰. مسعود دلاور گلابه
۴۰۱. علی دلاوری برنطین
۴۰۲. سجاد دلیر
۴۰۳. میثم دوست محمدی
۴۰۴. مصطفی دهقان
۴۰۵. حمید دهقان
۴۰۶. احمد دهقان
۴۰۷. محمد دهقانی
۴۰۸. حسینعلی دهقانی
۴۰۹. داود دهقانی دولت آبادی
۴۱۰. سیدمحسن دیباجی
۴۱۱. سیداحمد دیباجی فروشانی
۴۱۲. حبیب دیناروند زاده
۴۱۳. احمد دیناروند زاده
۴۱۴. سعید دینی
۴۱۵. سیدعلی ذکری
۴۱۶. سیدمحمدمهدی راجی
۴۱۷. احمد راغبی
۴۱۸. محمدباقر راغبی
۴۱۹. مهدی رامشک
۴۲۰. سیدجعفر ربانی
۴۲۱. حسام الدین ربانی
۴۲۲. سلمان رئوفی صدر
۴۲۳. ابوالحسن رئیسی
۴۲۴. سیدمحمدحسین رئیس زاده
۴۲۵. ابوالحسن ربانی تبار
۴۲۶. محمد باقر ربانی
۴۲۷. مرتضی ربانی مقدم
۴۲۸. آرش رجبی
۴۲۹. جواد رجبی
۴۳۰. شعبان رجبی
۴۳۱. مجید رجبی
۴۳۲. حسین رجبی عباس آبادی
۴۳۳. حسن علی رحمان پور دریکندی
۴۳۴. سیدمجتبی رحمانی
۴۳۵. محمدهادی رحمانی
۴۳۶. محسن رحمانیان
۴۳۷. مجید رحمت زاده پشتیری
۴۳۸. سیف الدین رحیم پور
۴۳۹. رحیم رحیمی
۴۴۰. عباس رحیمی مزرعه شاهی
۴۴۱. ابوالفضل رحیمی نوش آبادی
۴۴۲. کمال رحیمیان
۴۴۳. سعید رسالتی
۴۴۴. میثم رستمی
۴۴۵. حمید رستمی چراتی
۴۴۶. یعقوب رسولی
۴۴۷. حسن رشیدی
۴۴۸. امین رصاف
۴۴۹. مرتضی رضا زاده جودی
۴۵۰. اسماعیل رضائی
۴۵۱. سیدمجتبی رضائی جواهریان
۴۵۲. سیدتقی رضائی جواهریان (جواهری قمی)
۴۵۳. عبدالرحیم رضائی راوری
۴۵۴. حسن رضائی مهر
۴۵۵. علی رضائیان
۴۵۶. عبدالرحیم رضاپور
۴۵۷. سیدحامدحسین رضوی
۴۵۸. سیدمحمدعارف رضوی
۴۵۹. سیدمحمد باقر رضوی حائری
۴۶۰. سیدمحمدباقر رضوی کشمیری
۴۶۱. علی رفیعی
۴۶۲. حسین رفیعی
۴۶۳. محمدتقی رکنی لموکی
۴۶۴. حسین رمضانی
۴۶۵. مهدی رهنما
۴۶۶. سیدمحمدرضا رهنمائی
۴۶۷. مجتبی رهبر
۴۶۸. سیدمحمد روانبخش
۴۶۹. سیدهادی روحانی
۴۷۰. حشمت الله روحانی
۴۷۱. محمد روحانی بیدگلی
۴۷۲. محمود روحی دهبنه
۴۷۳. روح اله روزبهانی
۴۷۴. مهدی روشنائی
۴۷۵. مهدی روشندل
۴۷۶. حمیدرضا روشن بین
۴۷۷. مهدی زارع بیدکی
۴۷۸. حسین زارعی طاهر
۴۷۹. هادی زارعی مهرفر
۴۸۰. غلامرضا زاهدی تبار
۴۸۱. احسان زاهری
۴۸۲. محمد زراعتی
۴۸۳. اکبر زراعتیان
۴۸۴. محمدرضا زرافشانی
۴۸۵. محمد زرسنج
۴۸۶. امین اله زرگریان
۴۸۷. حسین زروندی رحمانی
۴۸۸. عبدالحسین زکی زاده
۴۸۹. علی زمانی کسبی
۴۹۰. میثم زنجیرزن حسینی
۴۹۱. عباس زندی
۴۹۲. علی زهرابی
۴۹۳. علی زینتی
۴۹۴. محمد زینعلی
۴۹۵. نعمت اله زینعلی
۴۹۶. بهرام ساجدپور
۴۹۷. عیسی ساجدی فر
۴۹۸. ناصر ساجدی فر (شهیدی)
۴۹۹. محمدباقر ساعی ور
۵۰۰. سیدمحمد جواد سبحانی
۵۰۱. محسن سبزواری
۵۰۲. سید داوود سجادی فر
۵۰۳. محسن سپاسی آشتیانی
۵۰۴. علی سپهری
۵۰۵. سیدعبداللطیف سجادی
۵۰۶. محسن سجودی
۵۰۷. سیف الله سخائی فر
۵۰۸. سیدامیر سخاوتیان
۵۰۹. مصطفی سرویه
۵۱۰. هادی سروش
۵۱۱. سید اصغر سعادت میر قدیم
۵۱۲. یاسر سعادتی
۵۱۳. عبدالرحیم سعد آبادی
۵۱۴. سیدجعفر (روح ا...) سعیدی گلپایگانی
۵۱۵. شعبان سلطانعلی
۵۱۶. احمد سلیمانی
۵۱۷. هادی سلیمان قرقی
۵۱۸. محمدجواد سلیمانی
۵۱۹. محمدحسین سلیمانی تبار
۵۲۰. محمدجواد سمیعی
۵۲۱. حسین سنائی
۵۲۲. هومن سنائی اصل
۵۲۳. رضا سهراب پور
۵۲۴. محمدتقی سهرابی فر
۵۲۵. احمد سهلی
۵۲۶. مرتضی سیاح شعاع
۵۲۷. صادق سیاهکالی مرادی
۵۲۸. میر رحمان سید تقی زاده
۵۲۹. سیدمهدی سیدموسوی
۵۳۰. سیدحمید سیدنورانی
۵۳۱. علی سیف الهی
۵۳۲. ابوالقاسم سیفی کناری
۵۳۳. علی شاکر اردکانی
۵۳۴. حسین شاکری فر
۵۳۵. عبدالله شامی زاده لیملو
۵۳۶. بهروز شامی زاده لیملو
۵۳۷. سیدکاظم شامیری سرو
۵۳۸. سیدمرتضی شرعی زاده
۵۳۹. سید محمدجواد شریعتمدار
۵۴۰. سید نورالدین شریعتمدار جزائری
۵۴۱. علی شاه رجبیان
۵۴۲. محمدمهدی شریف
۵۴۳. سیدمحمدحمید شریفی
۵۴۴. محمد شریفی اشکوری
۵۴۵. محمود شریفی کندری
۵۴۶. سجاد شریفی
۵۴۷. مرتضی شریفی اشکوری
۵۴۸. حسین شریفی کندری
۵۴۹. محمدحسن شعبانی
۵۵۰. محمدحسن شفیعی شاهرودی
۵۵۱. محمد تقی شفیعی
۵۵۲. جواد شفیعی افجدی
۵۵۳. اسداله شکریان
۵۵۴. حسن شکوری
۵۵۵. حسین شم آبادی
۵۵۶. یاسر شهامت ده سرخی
۵۵۷. سیدمرتضی شهرستانی
۵۵۸. حسین شهسواری
۵۵۹. مصطفی شهسواری
۵۶۰. علی شورگشتی
۵۶۱. محمد شیبانی
۵۶۲. حمزه علی شیخ تبار عزیزی
۵۶۳. حسن شیخ حائری
۵۶۴. رضا محققیان گورتانی
۵۶۵. مصطفی محمدصالحی دارانی
۵۶۶. علی محمدلو
۵۶۷. مسعود محمدمفخمی
۵۶۸. احمد محمدی
۵۶۹. حمیدرضا محمدی
۵۷۰. رضا محمدی
۵۷۱. عبدالله محمدی
۵۷۲. محمد محمدی
۵۷۳. محمدجواد محمدی
۵۷۴. محمدحسین محمدی
۵۷۵. رحیم محمدی ایلامی
۵۷۶. سیدمجتبی محمدی دمنه
۵۷۷. محمد محمدی قائینی
۵۷۸. روح اله محمدی قهدریجانی
۵۷۹. مرتضی محمدی نجات
۵۸۰. محمدجعفر محمودتبار درزی
۵۸۱. احمدعلی محمودی
۵۸۲. عبدالرضا محمودی
۵۸۳. سیدمحمدرضامحمودی جزه‌ای
۵۸۴. اکبرمحمودی سفیدگر
۵۸۵. عبدالجلیل محمودی
۵۸۶. علی مخدومی
۵۸۷. سیدمهدی مدرسی
۵۸۸. سیدعبدالحکیم مدقق
۵۸۹. سیدمهدی مدرسی
۵۹۰. سیدمحمدرضا مدنی بجستانی
۵۹۱. محمدآقا مرادی وقار
۵۹۲. حمید مرتضوی
۵۹۳. سیدمحمد مرتضوی
۵۹۴. سید محمد مرتضوی
۵۹۵. سیدجواد مرتضوی شاهرودی
۵۹۶. سیدمجتبی مرتضوی شاهرودی
۵۹۷. سیدمحسن مرتضوی شاهرودی
۵۹۸. سیدمحمود مرتضوی شاهرودی
۵۹۹. سیدمحمود مرتضوی هشترودی
۶۰۰. عبدالحمید مردانی
۶۰۱. محمد کریم مروجی
۶۰۲. محمد جواد مسلمی
۶۰۳. عبدالرضا مسلمی خوزانی
۶۰۴. عباس مسلمی زاده
۶۰۵. اسماعیل مسیبی
۶۰۶. رضوانعلی مسیبی
۶۰۷. مهدی مشایخی
۶۰۸. غلامرضا مصباحی مقدم
۶۰۹. حسن مصباح مقدم
۶۱۰. محمدرضا مصطفی پور
۶۱۱. منصور مظاهری کرونی
۶۱۲. رضا مظفری
۶۱۳. روح اله معتمدی
۶۱۴. رضا معدنی
۶۱۵. محمد معروفی
۶۱۶. حسن معلمی
۶۱۷. سیدمحمدکاظم معنوی
۶۱۸. مرتضی مفتخر گویا
۶۱۹. شاه حسین مفکری
۶۲۰. حسن هاشمی نوربخش
۶۲۱. سیدحسین هاشمیان
۶۲۲. سیدمهدی هاشمیان
۶۲۳. مهدی همتی سزنقی
۶۲۴. محمدحسین هوشیاری
۶۲۵. سیدمحمد واحدی واعظ
۶۲۶. محمدجواد وارسته
۶۲۷. سیدمحمد واسعی
۶۲۸. حمید وحیدی
۶۲۹. سیدمحمود وزیری
۶۳۰. حمیدرضا وکیلی
۶۳۱. محمدباقر ولدان
۶۳۲. عبدالرضا ویسی پور
۶۳۳. سعید یزدان پرست
۶۳۴. عبدالرسول یزدی نژاد
۶۳۵. رضا یعقوبی
۶۳۶. مهدی یعقوبی
۶۳۷. غلامعلی یعقوبی گلوردی
۶۳۸. محمدتقی یوسفی
۶۳۹. موسی یوسفی غروی
۶۴۰. سیدحسن میر احمدی
۶۴۱. سیدقاسم میر داداشی کاری
۶۴۲. سیدمحمدحسین میرحسینی نیری
۶۴۳. مهدی میرزا جانی
۶۴۴. سیدمحمودمیرعبداللهی (حسینی اصفهانی)
۶۴۵. محسن میرعلی
۶۴۶. محمدمهدی میرعلی
۶۴۷. یحیی میرعلی بیدا خویدی
۶۴۸. سیدصالح میرعمادی
۶۴۹. سیدمحسن میرغفاری
۶۵۰. سیدمرتضی میرکتولی
۶۵۱. سیدمحمدعلی میرکریمی
۶۵۲. سیدمهدی میرمعزی
۶۵۳. سیدمحمد میرهاشمی
۶۵۴. یاسر نادرعلی
۶۵۵. محمدعظیم ناصری
۶۵۶. عباس نامدارجویباری
۶۵۷. سیدمحمدمهدی نبویان
۶۵۸. سیداباذر نبویان حمزه کلائی
۶۵۹. سیداسحاق نجاتی
۶۶۰. عبد الرحمن نجفی عمران
۶۶۱. سیدمسعود نجم الهدی
۶۶۲. محمدحسن نحوی
۶۶۳. محمد نصاری
۶۶۴. محمدجواد نصر آزادانی
۶۶۵. محمدرضا شیرزادی
۶۶۶. روح اله شیرمهد
۶۶۷. علیرضا شیرین آبادی
۶۶۸. علی صابری
۶۶۹. علی صابری تهرانی
۶۷۰. مظاهر صابری فر
۶۷۱. محمدرضا صادر
۶۷۲. مصطفی صادق پور
۶۷۳. یحیی صادقی لالیمی
۶۷۴. علی صادقیان رنانی
۶۷۵. امید رنجبری
۶۷۶. احمد صادقی منش
۶۷۷. عبدالعلی صاعد رازی
۶۷۸. صادق صالحی
۶۷۹. مصطفی صالحی
۶۸۰. جواد صالحی حاجی آبادی
۶۸۱. حسن صالحی منش
۶۸۲. حسین صالحی منش
۶۸۳. سیدمرتضی صالحی ساداتی
۶۸۴. مجتبی صداقت
۶۸۵. علی صفا
۶۸۶. محمد امین صفائی زاده
۶۸۷. عبدالله صفائی میانجی
۶۸۸. حمیدرضا صدری کلوانی
۶۸۹. محمد صدوقی
۶۹۰. مهدی صرامی فروشانی
۶۹۱. مصطفی صفاری
۶۹۲. سید محمد صفوی
۶۹۳. علی صیادی
۶۹۴. محمدحسین صلواتی
۶۹۵. قربانعلی صمدی
۶۹۶. خلیل صنعتگر
۶۹۷. روح اله صیادیان خواه
۶۹۸. محمدعلی ضیائی
۶۹۹. محمدعلی طائب
۷۰۰. یحیی طائی زاده
۷۰۱. سید محمد رضا طالبیان
۷۰۲. سیدحامد طاهری
۷۰۳. محمد طاهری
۷۰۴. سیدمصطفی طباطبائی
۷۰۵. سید مرتضی طباطبائی شیرازی
۷۰۶. سید مصطفی طباطبائی فرد
۷۰۷. سید مصطفی طباطبائی مزرعه نو
۷۰۸. مجتبی طبری فراهانی
۷۰۹. سیدعبدالله طواف زاده حقی
۷۱۰. ابوالحسن طیبی شالی
۷۱۱. محمد عابدی
۷۱۲. محمد قائم عابدی
۷۱۳. داوود عابدی اردکانی
۷۱۴. جواد عابدینی
۷۱۵. احسان عابدین پور
۷۱۶. قاسم عارف
۷۱۷. محمدکاظم عارفی
۷۱۸. الیاس عارفی
۷۱۹. احمد عالمی
۷۲۰. سیدهاشم عالمی
۷۲۱. محمدهادی عالمی
۷۲۲. مرتضی عالی پور هفشجانی
۷۲۳. هادی عامری شهرابی
۷۲۴. مهدی عباد اردستانی
۷۲۵. داود عباسی
۷۲۶. عبدالله عباسی
۷۲۷. محمد صادق عباسی آغوی
۷۲۸. حبیب اله عباسی عمرو آبادی
۷۲۹. محسن عباسی کیا
۷۳۰. محمد عبدالحسینی
۷۳۱. محمداسماعیل عبداللهی
۷۳۲. جعفر عبدالهی
۷۳۳. سعید عبدالهی
۷۳۴. مصطفی عبدالهی
۷۳۵. محمد عبدی
۷۳۶. مهدی عبدی
۷۳۷. مهدی عبدی
۷۳۸. ابراهیم عبدی نژاد
۷۳۹. محسن عرب
۷۴۰. محمد عرب پور
۷۴۱. محمد مهدی عرب محفوظی
۷۴۲. رضا عرب جمالوئی
۷۴۳. غلامعباس عرفائی جهرمی
۷۴۴. محمود عزلت
۷۴۵. سیدمحمدحسین عزیزی
۷۴۶. مهدی عزیزی
۷۴۷. ناصر عزیزی
۷۴۸. علی عزیزیان
۷۴۹. محسن عزیزی
۷۵۰. علی اصغر عسکری
۷۵۱. سیدعلیرضا عسکری طباطبائی
۷۵۲. ابراهیم عسکری
۷۵۳. روح الله عطائی
۷۵۴. جواد عطائی کمال
۷۵۵. عنایت عطائی کوزانی
۷۵۶. محمدمهدی عظیمی
۷۵۷. اسماعیل عفت پناه نهزمی
۷۵۸. مجتبی عقیلی
۷۵۹. سیدجعفر علم هدائی
۷۶۰. سید علی علم الهدی
۷۶۱. سیدعلی اصغر علوی
۷۶۲. محسن علوی افضل
۷۶۳. سید مهدی علوی غازانی
۷۶۴. مصطفی غیبی
۷۶۵. محمدرضا فاتح
۷۶۶. سیدفرید موالی زاده
۷۶۷. محمدباقر مقدسی
۷۶۸. محمدمهدی مقدسی
۷۶۹. مجید مقری موذن
۷۷۰. محمد مهدی مقیسه
۷۷۱. سیدمحمدباقر مکی
۷۷۲. منصور ملانوری
۷۷۳. محمدرضا ملائی
۷۷۴. عبداله ملک احمدی
۷۷۵. علی ملکوتی
۷۷۶. سید محمود ملکی اصفهانی
۷۷۷. سید سعید ملکی اصفهانی
۷۷۸. سعید ملکی قلعه
۷۷۹. محمد هادی ممیز
۷۸۰. مصطفی منتظری
۷۸۱. سیدعلی اصغر منتظری
۷۸۲. محمدمهدی منتظری
۷۸۳. علی اکبر منتظری بیسکانی
۷۸۴. سیدمرتضی منجم
۷۸۶. محمد منصورآبادی
۷۸۷. مهدی منصوری
۷۸۸. مهدی منصوری
۷۸۹. سجاد منصوری رضی
۷۹۰. مهدی منصوری فر
۷۹۱. عبدالمحمود منصوریانفر
۷۹۲. حسن مهاجری
۷۹۳. حسن مهدوی
۷۹۴. غلامرضا مهدوی کرمانی
۷۹۵. حسین مهدوی
۷۹۶. محمد مهدیان
۷۹۷. مصطفی مهدیان
۷۹۸. سیدفرید موالی زاده
۷۹۹. محمد موحدی
۸۰۰. مهدی میرزاجانی
۸۰۱. عمار نصراللهی نیا
۸۰۲. علی نصیری
۸۰۳. اکبر نظری
۸۰۴. حسن آقا نظری شاهرودی
۸۰۵. ناصر نعمت پور
۸۰۶. وحید نقی نژاد شتربان مسکن
۸۰۷. سیدعلیرضا نقیب پور بافقی
۸۰۸. محمد نکوئی
۸۰۹. عباس نکونام
۸۱۰. عبدالحسین نمازی کوچک
۸۱۱. غلامرضا نعیمی
۸۱۲. مصطفی منتظری
۸۱۳. روح اله نمازی
۸۱۴. سید محمد صادق نورانی
۸۱۵. اسماعیل نوری
۸۱۶. رسول نوری
۸۱۷. محمدحسین نوری
۸۱۸. محمدنیازی
۸۱۹. محمدهادی نیکی
۸۲۰. مجید نیسی
۸۲۱. سیدحسین هاشمی
۸۲۲. سیدقوام الدین هاشمی
۸۲۳. سیدمحمد هاشمی
۸۲۴. سیدمحمدامین هاشمی
۸۲۵. سیدابراهیم هاشمی ده سرخی
۸۲۶. سید علی اصغر هاشمی دهسرخی
۸۲۷. حسین هاشمی شاهرودی
۸۲۸. سیدعادل هاشمی فخر
۸۲۹. سیدرضا هاشمی گلپایگانی
۸۳۰. سیدمهدی هاشمی گلپایگانی
۸۳۱. سیدمهدی هاشمی نصرآبادی
۸۳۲. سیداسماعیل علوی باروق
۸۳۳. سینا علوی تبار
۸۳۴. قاسم علی پور
۸۳۵. عبدالرزاق علی دوست
۸۳۶. اسداله علی زاده
۸۳۷. رسول علی زمانی
۸۳۸. احمد علی نژاد درزی
۸۳۹. جعفر علی نقیء
۸۴۰. مهدی علیزاده
۸۴۱. طاهر علیزاده اصل
۸۴۲. حامد عمادپور
۸۴۳. سیدمحمد عمادی قهی
۸۴۴. رضا عندلیبی
۸۴۵. ولی اله عیسی زاده
۸۴۶. مهدی عینی
۸۴۷. جهانبخش غدیری
۸۴۸. محمدحسن غروی (دشتی)
۸۴۹. هادی غزلاوی
۸۵۰. ابوالحسن غفاری
۸۵۱. عبدالجواد غفاری
۸۵۲. سیدطاهر غفاری قره باغ
۸۵۳. محمد غفرانی
۸۵۴. فضل اله غلامعلی تبار فیروزجائی
۸۵۵. علی غلامی
۸۵۶. محمدصادق غلامی دیزیچه
۸۵۷. سیدمجید غنائی
۸۵۸. محمد غیاثی
۸۵۹. محمدحسن فائضی
۸۶۰. سعید نیک فر
۸۶۱. اصغر فاضلی
۸۶۲. محمدحسین فاضلی (فاضل)
۸۶۳. محسن فاضلی نیا
۸۶۴. سیدمحمدحسین فاضلیان
۸۶۵. سیداحمد فاطمی
۸۶۶. سیدحسین فاطمی
۸۶۷. سیدمحمد فاطمی
۸۶۸. سید محمد فاطمی ابهری
۸۶۹. علی اکبر فاطمی مهر
۸۷۰. سیدمحمد فاطمی نسب
۸۷۱. حیدر فاطمی نیا
۸۷۲. حبیب فتاحی بافقی
۸۷۳. داود فتح اله زاده
۸۷۴. علی فتحی
۸۷۵. فرهاد فتحی
۸۷۶. محمد فتوحی
۸۷۷. مصطفی فخیمی
۸۷۸. روح اله فدوی زاده
۸۷۹. مجید فرج زاده
۸۸۰. احمد فرحانی
۸۸۱. علی فرحانی
۸۸۲. سجاد فرح دل
۸۸۳. محمد فرخی
۸۸۴. محمدهادی فرزانه
۸۸۵. عادل فرساد دوست
۸۸۶. محمدهادی فرقانی
۸۸۷. وحید فرهادی
۸۸۸. علی فرهادی نیا
۸۸۹. مهدی فرهنگ دلیر
۸۹۰. محمدمهدی فریدونی
۸۹۱. سیدمحمود فریمانه
۸۹۲. محمدمهدی فقهی
۸۹۳. سیدعلیرضا فقیه
۸۹۴. موسی فقیهی
۸۹۵. سید حجت الله فقیهی
۸۹۶. سید محمد علی فقیهی
۸۹۷. رضا فقیهی رضائی
۸۹۸. محمدمهدی فلاح
۸۹۹. محمدرضا فلاح شیروانی
۹۰۰. حمید فلاح نژاد
۹۰۱. علیرضا فلاحت منش
۹۰۲. محمد فلاحتی
۹۰۳. محمد فلاحی قمی
۹۰۴. ناصر فلاحیان نجف آبادی
۹۰۵. اکبر فهیمی
۹۰۶. عزیزاله فهیمی
۹۰۷. محمدجواد فیضی
۹۰۸. عبدالمجید قائدی
۹۰۹. صادق قائمی منش
۹۱۰. منصور قابشی
۹۱۱. میرتقی قادری
۹۱۲. سیدصادق قادری (قادری الحسینی)
۹۱۳. یعقوب قاسم لو
۹۱۴. ابراهیم قاسمی
۹۱۵. بشیر قاسمی
۹۱۶. حسین قاسمی
۹۱۷. عبدالحسن قاسمی
۹۱۸. کاظم قاسمی
۹۱۹. محمدجواد قاسمی زادگان
۹۲۰. کاظم حسین قاضی
۹۲۱. مهدی قاضی زاده
۹۲۲. باقر قافی
۹۲۳. مهدی قافی
۹۲۴. حسن قانع
۹۲۵. محمدصادق قبادی اروانق
۹۲۶. جعفر قبله
۹۲۷. محمدحسن قدسی مهر
۹۲۸. مرتضی قدوسی
۹۲۹. علی اصغرقرائتی
۹۳۰. جواد قراباغی
۹۳۱. مجتبی قراباغی
۹۳۲. عبدالاحد قراری
۹۳۳. جواد قربانپور
۹۳۴. علی قربانی
۹۳۵. وحید قربانی
۹۳۶. یوسف قربانی
۹۳۷. محمدرضا قربانی پروریجی
۹۳۸. حسین قربانی مهرادرانی
۹۳۹. علی قریب دوست
۹۴۰. سیدجواد قریشی امیری
۹۴۱. هادی قشقاوی
۹۴۲. محمدرضا قضائی
۹۴۳. عباسعلی قضایی نجف آبادی
۹۴۴. علی اکبر قطبی
۹۴۵. سعید قناعت جهرمی
۹۴۶. کمیل قنبرزاده درزی
۹۴۷. مهدی قنبریان دهکردی
۹۴۸. محمدمحسن قندی
۹۴۹. سیدامیر معصوم قهستانی
۹۵۰. سیدصمصام الدین قوامی
۹۵۱. حسن قوچانی غروی
۹۵۲. محمدامین قوچانی غروی
۹۵۳. احمد قوی
۹۵۴. حسن کاتبی
۹۵۵. علی کارشناس
۹۵۶. علی کاظمی
۹۵۷. مجدالدین کاظمی
۹۵۸. محمد کاظمی کردآبادی
۹۵۹. محمدحسین کاظمی کنار سری
۹۶۰. هادی کاظمی نسب
۹۶۱. میرزا علی کتابی
۹۶۲. محسن کرانی
۹۶۳. مهدی کرباسی باب الدشتی
۹۶۴. جواد کردی
۹۶۵. محمدباقر کرم پور بهشت آباد
۹۶۶. مرتضی کریم پور
۹۶۷. علی کریم پور قراملکی
۹۶۸. علی اصغر کریم خانی
۹۶۹. مهدی کریم خانی
۹۷۰. اسدالله کریمی
۹۷۱. حسین کریمی
۹۷۲. محسن کریمی
۹۷۳. محمد کریمی
۹۷۴. محمد باقرکریمی
۹۷۵. مهدی کریمی
۹۷۶. حسین کریمی قلعه بالائی
۹۷۷. محمدرضا کریمی داویجانی
۹۷۸. حسین کریمیان
۹۷۹. محمدعلی کعبی نسب
۹۸۰. احسان کشاورزی
۹۸۱. سیدحسین کشفی
۹۸۲. سیدابراهیم کفیل
۹۸۳. حامدکمیجانی برچلوئی
۹۸۴. داود کوتی
۹۸۵. محمدعلی کوه نورد جهرمی
۹۸۶. ابوالحسن کوهکن
۹۸۷. عبدا... کیوانی
۹۸۸. مهدی گرامی پور
۹۸۹. علی اصغر گرجی ازندریانی
۹۹۰. محمدرضا گریوانی (فاطمی)
۹۹۱. مهدی گلشن
۹۹۲. حسین گنجی
۹۹۳. یاسین گودرزی دهریزی
۹۹۴. یحیی گوهری بخشایش
۹۹۵. مصطفی گیلانیان امیری
۹۹۶. سیدمحمدحسن لاجوردی
۹۹۷. علی اصغر لشگری آهنگرانی
۹۹۸. مهدی لطفی خانقاه
۹۹۹. عبدالرحیم لقمان نیا
۱۰۰۰. رضا لک علی آبادی
۱۰۰۱. علیرضا لیاقتی
۱۰۰۲. محمدامین مؤمنی
۱۰۰۳. سیدمحمدابراهیم مؤمنی (میرمؤمنی)
۱۰۰۴. محمدحسین مؤیدزاده
۱۰۰۵. محمد مادرشاهی
۱۰۰۶. محمدجواد مجتهدی
۱۰۰۷. سیداحمد مجیدی
۱۰۰۸. علی محامدیزدی
۱۰۰۹. ولی الله محبی اشنی
۱۰۱۰. هادی محبی فردوئی
۱۰۱۱. صاحبعلی محبی پروشی
۱۰۱۲. علیرضا محجوبی نژاد
۱۰۱۳. سیدمحمودرضا محصل همدانی
۱۰۱۴. رحمت اله موحدی تبار
۱۰۱۵. مرتضی موحدی پور
۱۰۱۶. مهدی موری
۱۰۱۷. سید جواد موسوی
۱۰۱۸. سیدامین موسوی
۱۰۱۹. سید حسن موسوی
۱۰۲۰. سیدحسین موسوی
۱۰۲۱. سیدحمید موسوی
۱۰۲۲. سیدصمدعلی موسوی
۱۰۲۳. سیدعلی موسوی
۱۰۲۴. سیدعلی موسوی
۱۰۲۵. سید علی موسوی
۱۰۲۶. سیدفضل الله موسوی
۱۰۲۷. سیدمحمدامین موسوی
۱۰۲۸. سیدمحمدرضا موسوی
۱۰۲۹. سیدمحمدصادق موسوی
۱۰۳۰. سیدمرتضی موسوی
۱۰۳۱. سیدمهدی موسوی
۱۰۳۲. سیدموسی موسوی
۱۰۳۳. سیدمیرزاحسین موسوی
۱۰۳۴. سیدطه موسوی (هشترودی)
۱۰۳۵. سیدعلی اصغر موسوی اطهر
۱۰۳۶. سیداحمد موسوی باردئی
۱۰۳۷. سیدعلیرضا موسوی جوردی
۱۰۳۸. سیدمحمدرضا موسوی جوردی
۱۰۳۹. سیدمحمدهادی موسوی خراسانی
۱۰۴۰. سیدمحمدسجاد موسوی دار امرودی
۱۰۴۱. سیدحسن موسوی فخر
۱۰۴۲. سید علیمحمد موسوی کرمانشاهی
۱۰۴۳. ابوالفضل موسوی کوشکی
۱۰۴۴. سیدهاشم موسوی همت آبادی
۱۰۴۵. سیدرضا موسوی (جزائری)
۱۰۴۶. سیدمحمدحسین موسویان
۱۰۴۷. سیدمحمد موسوی فراز
۱۰۴۸. هانی موسی نژاد
۱۰۴۹. هادی مولائی نیا
۱۰۵۰. علی میثمی
۱۰۵۱. غلام رضا زاهدی
۱۰۵۲. سیدعلی اکبر سیدولیلو

دیگر خبرها

  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی