Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه پروتکل پیشگیری از گرما زدگی برای حج امسال در ستاد وزارت بهداشت تدوین شده است، گفت: در مراسم حج برای کاروان‌ها و یاوران حج، آموزش‌های خوبی داده شد که نتیجه اش پیشگیری از گرما زدگی در زائرین بوده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در همایش پدافند غیرعامل با بیان اینکه وزارت بهداشت ساختار پدافند غیر عامل را راه اندازی کرد تا هرجا که تهدیدی ایجاد شود خیلی سریع وارد عمل شود، گفت: ستاد پدافند غیر عامل فعالیت‌های خوبی تا به امروز انجام داده و همیشه سعی کرده امکانات و تجهیزات خود را به روز کند تا در شرایط بحران بتواند خدمات خوبی را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کارگروه‌های مختلفی در وزارت بهداشت مانند تحقیقات و فناوری، غذا و دارو، بهداشت، پشتیبانی و انتقال خون تشکیل شده که هریک از این کارگروه‌ها جلسات خوبی با یکدیگر برای هماهنگی بیشتر فعالیت هاداشته اند.

دکتر کولیوند بیان کرد: کلیپ و کتاب‌های آموزشی خوبی مانند "پروتکل‌های شیمیایی" تدوین شده و به همراه کتاب آموزش همگانی در حوزه تهدیدهای پدافندی در اختیار مردم قرار داده شده است.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه پروتکل پیشگیری از گرما زدگی برای حج امسال در ستاد وزارت بهداشت تدوین شده و این مقوله کمک بسیاری به زائرین در مراسم حج کرد، ادامه داد: در مراسم حج برای کاروان‌ها و یاوران حج، آموزش‌های خوبی داده شد که نتیجه اش پیشگیری از گرما زدگی در زائرین بوده است.


وی گفت: کارگاه‌های آموزشی و رزمایش‌های شیمیایی در تهران نیز انجام شده است و در این راستا افراد آموزش‌های خوبی دیده اند.

دکتر کولیوند گفت: با توجه به مراسم اربعین، در دانشگاه‌های علوم پزشکی، تعدادی آمبولانس مستقر کردیم تا مصدومان حملات احتمالی بیوشیمی و بیولوژیکی را به مراکز درمانی منتقل کنند.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه مشترک با سازمان پدافند غیر عامل و پشتیبانی از طرح‌های وزارت بهداشت، از دیگر اقدمات پدافند غیر عامل وزارت بهداشت است، ادامه داد: پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای را باید توسعه بدهیم و از تجارب تیم‌های اعزامی تخصصی وزارت بهداشت استفاده کنیم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به حادثه تروریستی سامرا و مجروح شدن ۱۱۵ نفر در این حادثه، گفت: به دلیل آمادگی پدافندی. همه مصدومان را در مدت کوتاهی به کشور منتقل کردیم و ما باید در برابر وقوع هر حادثه‌ای مجهز باشیم و خود را برای رویارویی با هر گونه اتفاقی آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود