Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@17:11:45 GMT

مستند داستانی «پس از حبس» کلید خورد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۸۰۳۱

مستند داستانی «پس از حبس» کلید خورد

فرهنگ > تلویزیون - مجموعه تلویزیونی «پس از حبس» جلوی دوربین مرتضی پورصمدی رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی «پس از حبس» به كارگردانی و نویسندگی فرزاد خوشدست در كانون اصلاح و تربیت كلید خورد.

این مجموعه تلویزیونی روانشناختی، مستندی سی قسمتی از محصولات گروه اجتماعی شبكه سه سیما است كه بر اساس واقعیاتی طراحی شده كه از زندگی نوجوانان كانون اصلاح و تربیت به‌دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیق و پژوهش درباره محتویات این سریال از مدت‌ها پیش توسط توماج دانش بهزادی و فرزاد خوشدست آغاز شده است و همزمان با فیلمبرداری ادامه دارد. توماج دانش بهزادی علاوه بر این، بازیگرى در نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی مستند داستانی را نیز برعهده خواهد داشت.

مرتضی پورصمدی، مدیر فیلمبرداری پروژه «پس از حبس» كه تجربه بسیاری در حوزه مستند داشته است، فیلم سینمایی «گیلدا» را در نوبت اكران دارد.

 57244

کلید واژه‌ها : کارگردانان سینمای ایران - سینمای مستند - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

کد خبر 6094972 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی