Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی غیاثی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هیات فوتبال قم دیگر فرصت سوزی و از دست دادن امتیاز ندارد و باید درهمه بازیها برای ابقا در لیگ برتر، امتیاز کسب کند.
وی ادامه داد: متاسفانه درنیم فصل موفق به جذب بازیکنان مورد نظر خود نشدیم و تنها وحید ملکی دروازه بان فصل قبل شهرداری ساوه به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غیاثی گفت: یک سهمیه بازیکن نیز داریم که به احتمال زیاد،بازیکنی به این تیم اضافه می شود.
وی ادامه داد: مشکلات مالی تیم به قوت خود باقی است ولی با تمام وجود برای پیروزی در بازی روز پنجشنبه مقابل شهروند ساری درقم خود را آماده می کنیم.
سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم گفت: بازی های این تیم در قم در دور برگشت با تیم های پایین جدولی است و برای پیروزی امیدوار هستیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم.
تیم فوتسال هیات فوتبال قم از 14 مسابقه تنها دو امتیاز دارد و در قعر جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد.
این تیم از 14بازی تاکنون 12 باخت و 2 تساوی کسب کرده و روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 16 در سالن شهید حیدریان قم میزبان شهروند سازی است.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • مردمی شدن روز شهرکرد موجب ماندگاری آن می‌شود
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان