Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سينا شعبانخاني تازه ترين پست اينستاگرام خود را به مناسبت تولد خواجه اميري اختصاص داد.
به گزارش جام نيوز، سينا شعبانخاني خواننده موسيقي پاپ کشورمان پستي براي ديگر خواننده پاپ منتشر کرد.

سينا شعبانخاني به مناسبت سالروز تولد احسان خواجه اميري با انتشار اين عکس در اينستاگرامش نوشت: تولدت مبارک احسان جان ماچو بده بياد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!