Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پررنگ زنان در حوزه‌ی گردشگری و قسمت‌های مربوطه، تاکید کرد که رسانه‌ها نقش موثری را در معرفی توانمندی‌های زنان در گردشگری دارند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پروین اشراقی در حاشیه نهمین نمایشگاه مطبوعات استان با حضور در غرفه ایسنا با اشاره به این‌که رسانه‌ها نقطه‌ی حساس جامعه در انعکاس اخبار هستند، اظهار کرد: با برقراری ارتباط موثر و آشنایی با توانایی‌های مردم استان و به ویژه زنان، توسعه‌ی همه‌جانبه ممکن می‌شود و معتقدم که رسانه‌ها می‌توانند پتانسیل‌های هر بخش را به خوبی به نمایش گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در ادامه در خصوص انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، یاد آور شد: به مناسبت این رویداد که خود شروعی برای توسعه‌ی گردشگری در استان است، ظرفیت‌های زنان کشور را توسط زنان تبریز به دنیا نشان دهیم و در این راستا آماده‌ی دریافت برنامه‌ها و ایده‌های مختصصان و فعالان گردشگری در رابطه با مشارکت زنان در این حوزه هستیم.
 
وی از ارائه برنامه‌های پیشنهادی با محوریت زنان در رابطه با رویداد تبریز 2018 خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌ تخصصی وزرای زن کشورهای اسلامی، برنامه‌های آئینی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی از جمله برنامه‌هایی است که در صورت تامین اعتبارات مالی در طول سال 2018، اجرایی می‌شود.
 
اشراقی در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت احداث مراکز تفریحی و در عین حال فرهنگی برای بانوان در شهرهای استان تاکید کرد که خیران هم می‌توانند در ساخت این گونه مراکز با شهرداری‌ها همکاری داشته باشند.  Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران