Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:38:22 GMT

کشف 570 کیلوگرم مواد مخدر در کهنوج کرمان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۰۹۵۰

کشف 570 کیلوگرم مواد مخدر در کهنوج کرمان

جیرفت - ایرنا - فرماندار شهرستان کهنوج از توابع استان کرمان از متلاشی شدن باند بین المللی قاچاقچیان مواد مخدر و کشف مقادیری اسلحه و مهمات جنگی و 570 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان خبر داد.

ابوذر عطاپور شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باند بین المللی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را در جاده فاریاب - کهنوج (حدفاصل کل کسورک) داشتند با همت سربازان امام زمان (عج) ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای تامین شهرستان کهنوج گفت: قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر بارگیری شده از کشور پاکستان را پس از عبور از استان های سیستان و بلوچستان و کرمان به استان های مرکزی کشور ترانزیت کنند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان کهنوج منهدم شد.
کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از دیرباز محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر بوده و این استان بر اساس ارزیابی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 94، رتبه اول کشوری در زمینه مقابله با مواد مخدر را کسب کرده است.
کهنوج با 43 هزار و 977 نفر جمعیت در 360 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029//1042

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان

فرماندار شهرستان درمیان از اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر و ۴۰ طرح پاکسازی در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، مهدی فرجامی‌فرد امروز در کمیسیون پیشگیری از سرقت و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان نیز اظهار داشت: در مباحث پیشگیری از سرقت اصل آگاه‌سازی مردم در جهت ایمن‌سازی امکان خصوصی در کاهش موارد سرقت بسیار اثرگذار است و دستگاه‌های اجرایی نیز باید نسبت به تشدید اقدامات خودحفاظتی و کنترل هوشمند اماکن عمومی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان درمیان با اشاره به اینکه اکثر سارقین مصرف‌کنندگان موادمخدر صنعتی هستند، افزود: با کاهش مصرف مواد مخدر شاهد کاهش معضلات اجتماعی به‌ویژه سرقت در سطح شهرستان و استان خواهیم بود.

وی استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های جمعی و فضای مجازی در جهت آشنایی با معضلات مواد مخدر و تقویت باورهای دینی و در نتیجه کاهش سرقت‌ها را بسیار با اهمیت دانست و افزود: در شهرستان درمیان با همکاری آموزش پرورش، بخشداران، اعضای شورا و دهیاران در قالب کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و طرح یاریگران زندگی قدم‌های خوبی برای مقابله با اعتیاد برداشته شده است.

فرجامی‌فرد از انجام 118 طرح مبارزه با مواد مخدر و 40 طرح پاک‌سازی در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان و خُرده‌فروشان مواد مخدر به طور ویژه در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  • اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان