Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان؛برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی توفیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت:برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از امروز با شعار "دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" آغاز می شود.

وی با بیان اینکه روز نخست این هفته دانش آموز بسیجی،اخلاق و پایداری نامگذاری شده است، افزود: برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل با همکاری آموزش و پرورش از برنامه های این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد:دانش آموزان با راه های پیشگیری و مقابله با حملات سایبری، هوایی، شیمیایی و بیولوژیک آشنا می شوند و همچنین نشست های هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با فرمانداران و بخشداران برگزار و از دانش آموزان نخبه بسیجی تجلیل به عمل می آید.

وی ادامه داد:روز دوم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی" است که اجرای صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت و برگزاری یادواره شهید فهمیده و بزرگداشت  36 هزار شهید دانش آموز به ویژه شهدای شاخص کشوری قشر دانش آموز، شهیدان محمد حسین ذوالفقاری و زینب کمایی و 407 شهید دانش آموز استان از برنامه های این روز است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به نامگذاری روز سوم این هفته با عنوان "دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری"،خاطرنشان کرد:آغاز ثبت نام لیگ علمی (پایا) و همچنین برگزاری نشست هایی در راستای ارتقای بینش ودانش معرفتی وبصیرتی اعضاء وپاسخگویی به شبهات ذهنی آنان در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان با موضوع ترویج اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و انقلابی گری از برنامه های این روز است.

وی ادامه داد: روز چهارم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی،بصیرت و ولایت مداری" نامگذاری شده است که دیدار با ائمه جمعه و ارائه گزار ش عملکرد،همچنین نشستهای معرفتی، بصیرتی و تربیتی (ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام (دانش آموختگان دوره یاوران ولایت)تحت عنوان "رهبران کوچک" نیز از برنامه های این روز است.

توفیقی با بیان اینکه روز پنجم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی،شجاعت و آرمان خواهی" نامگذاری شده است، افزود: دیدار با خانواده شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا و برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا از برنامه های این روز است.

وی افزود: روز ششم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی،انتظار و عدالت خواهی" نامگذاری شده است که حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر، همراه با نمادهای سازمانی در مصلی های نماز جمعه سراسر استان و تشکیل حلقات صالحین در محل نمازجمعه، قرائت بیانیه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی پیشگام قبل از خطبه های نماز جمعه از برنامه های این روز است.

این مسئول تصریح کرد: آخرین روز این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی" نامگذاری شده است روز شنبه یوم الله 13 آبان نیز دانش‌آموزان بسیجی بصورت سازمان یافته،ملبس به لباس بسیج دانش آموزی و پرچم های سازمانی در کنار سایر اقشار مردم  با حضور در مراسم استکبارستیزی و راهپیمایی، با شکوه هر چه تمام‌تر حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه و مسابقه نقاشی با موضوع های " من دانش آموز نسل چهارم انقلاب به تاسی از حضرت امام (ره) می گویم آمریکا شیطان بزرگ است." و " من دانش آموز نسل چهارم انقلاب به تاسی از حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) می گویم آمریکا از شیطان بدتراست."  و  " ما دانش آموزان به هیچ عنوان آمریکا را قابل اعتماد ندانسته و آن را به عنوان یک دولت استکباری بد عهد می شناسیم." از برنامه های این روز است.

این مسئول از برگزاری مسابقه ساخت آدمک های استکبار جهانی، اسرائیل جنایتکار و ایادی منطقه ای آنان برای نمایش  و به آتش کشیدن در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

هادی توفیقی با بیان اینکه بیش از70 هزار دانش آموز در استان زنجان در بیش از 1070واحد مقاومت مدارس عضو بسیج دانش آموزی هستند و این تشکل  با اجرای مجموعه ای از برنامه های معرفتی،بصیرتی،فرهنگی و سازندگی در صدد کمک به مجموعه آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت دانش آموز تراز انقلابی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند.

داوود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بحث نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر توجه زیادی به آن شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۴ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و ون در شهر زنجان فعال است، افزود: از این تعداد ۳۱ دستگاه در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند و مابقی ملکی خود شهرداری هستند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و و بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه طبق آمارهای احصا شده در حال حاضر به صورت روزانه ۴۰ هزار نفر از اتوبوس استفاده می‌کنند، گفت: برنامه شهرداری افزایش این تعداد به ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر است.

نوری همچنین میزان مدت انتظار مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس را یک ربع تا ۲۰ دقیقه دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی هر ون یا اتوبوس هر ۱۵ دقیقه باید حرکت کند.

وی تصریح کرد: تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی منوط به فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم است، در غیر این صورت بیشتر مردم سختی‌ها را تاب نمی‌آورند و به فرهنگ غلط استفاده از خودروهای شخصی تک سرنشین گرایش پیدا می‌کنند.

کد خبر 744700

دیگر خبرها

  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند