Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@16:45:52 GMT

مرز خسروی آماده پذیرش زائرین اربعین

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۱۸۵۴

مرز خسروی آماده پذیرش زائرین اربعین

سخنگوی ستاد اربعین زمان بازگشایی مرز خسروی بنا بر اعلام شفاهی مسوولان کشور عراق را روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد و گفت: با استقرار دست‌اندرکاران مربوطه در مرز عراق به فوریت اعزام زوار آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شهریار حیدری با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای اعزام زوار به مراسم اربعین، اظهار داشت: مرز خسروی مهیای پذیرش زوار برای اعزام به کشور عراق است و همه زیرساخت‌ها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسوولان کشور عراق طی تماس تلفنی و به صورت شفاهی برای بازگشایی مرز خسروی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: منتظر مکاتبه رسمی و مکتوب طرف عراقی برای بازگشایی مرز هستیم. وی زمان بازگشایی مرز بنا بر اعلام شفاهی مسوولان کشور عراق را روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد و ادامه داد: با استقرار دست‌اندرکاران مربوطه د ر مرز عراق به فوریت اعزام زوار از مرز خسروی آغاز می‌شود.

سخنگوی ستاد اربعین با تصریح بر اینکه با توجه به شرایط موجود اعزام از مرز خسروی قطعی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه ممکن است فردا کار استقرار عوامل مربوطه در کشور عراق در مرز طول بکشد، اعزام ممکن است از روز سه‌شنبه انجام بگیرد ، در هر صورت ما آمادگی کامل داریم

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد

مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در سال ۱۴۰۳ از چهارم اردیبهشت ماه جاری در فرودگاه بین المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی افزود: پیرامون این موضوع کمیته تسهیلات عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان با هدف تبادل نظر دست‌اندرکاران و ارکان این عملیات برگزار شد تا خدمات مطلوب‌تری ارائه شود.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداره کل فرودگاه‌های این استان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با فراهم کردن امکانات خدمات تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز مسافران امید داریم بتوانیم در سایه این عملیات رضایت نسبی عمر گزاران را به دنبال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این عملیات پس از ۹ سال وقفه در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق