Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@22:20:36 GMT

ایمن سازی خط 7 مترو 300 میلیارد تومان نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۲۶۷۶

رویداد۲۴-محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نیاز 300 میلیارد تومانی برای ایمن‌سازی خط 7 خبر داد. محسن پورسیدآقایی صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 30 دستگاه اتوبوس و 7 رام قطار و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر ایمنی خط 7 و 8 گفت: مساله خط 8 کاملا متفاوت از خط 7 است، چراکه ما در خط 7 مشکل ایمنی، نبود هواکش و احتمال حریق در داخل ایستگاه‌ها را داشتیم که قابلیت بیرون‌کشیدن دود نیز وجود نداشت و همین مسائل و همچنین نبود سیگنالین سبب شد که نسبت به تعطیلی این خط اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر 55 دقیقه یک قطار در این خط حرکت می‌کرد گفت: مترو باید هر 4 الی 5 دقیقه حرکت داشته باشد و این مسائل سبب تعطیلی خط 7 شد اما در خط 8 مساله فرق می‌کند چرا که خود خط ایمن است و مورد بهره‌برداری قرار گرفته اما این خط در حریم بزرگراه است و اگر احیانا سانحه‌ای در بزرگراه رخ دهد، ممکن است خودرو بر روی ریل بیاید که بیشتر ایمن‌سازی حریم خط 8 مدنظر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه با استفاده از تکنولوژی روز یا دیواره هائل فنری می‌توانیم نسبت به ایمن‌سازی این خط اقدام کنیم، گفت: رایزنی‌ها با وزارت راه در حال انجام است.

وی همچنین در مورد ایمن‌سازی خط 7 نیز گفت: ایمن‌سازی این خط 6 ماه به طول می‌انجامد و به نظر می‌رسد بیش از 300 میلیارد تومان هزینه لازم است که منابع باید به این خط تزریق شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین در مورد مناقصه واگن‌های مترو نیز گفت: شرکت واگن‌سازی تهران یکی از بزرگترین شرکت‌های واگن‌سازی است که هزاران واگن تاکنون ساخته و کاملا آماده ساخت واگن‌های جدید است اما واگن‌های مترو باید از طریق مناقصه واگذار شود و این شرکت نیز در یک محیط رقابتی رقابت خواهد کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واگن های وارداتی مترو امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به اختلاف شهرداری و وزارت کشور درباره واردات واگن‌ها افزود: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهردار تهران درباره واگذاری فروشگاه شهرونده هم گفت: قرار است در آینده فروشگاه شهروند در بورس عرضه شود.

 

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده