Web Analytics Made Easy - Statcounter

ونگر به حرفه ای گری مهاجم شیلیایی خود ایمان دارد.

طرفداری- آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال بار دیگر نگرانن نبودن خود در مورد وضعیت ستاره تیمش الکسیس سانچز را بیان کرد.

به گزارش ESPN، توپچی ها در حالی یکشنبه پیش رو برابر منچسترسیتی قرار می گیرند که این می تواند تقابل سانچز با تیم بعدی اش باشد. آیا سانچز با پایان قراردادش با آرسنال در تابستان 2018 به سیتیزن ها خواهد پیوست یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد، مشخص نیست ولی ونگر در این راستا چنین موضعی دارد:

نگران این موضوع نیستم زیرا نسبت به عملکرد و میل به پیروزی یک بازیکن بد گمان نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که بازیکن تیمی هستید، از قراردادی اجتماعی با سایر اعضای تیم برخوردارید و من هرگز چنین چیزی را زیر سوال نمی برم. اگر به چنین قاعده ای احترام نگذارید، آنگاه به سختی می توان گفت که شما فوتبال بازی می کنید.

سانچز در فصل جاری لیگ برتر تنها یک بار گلزنی کرده ولی حتی این مسئله هم برای ونگر جای نگرانی ندارد. 

فکر می کنم او از نظر فیزیکی در حال بازگشت به توان پیشین خود و شاید بالاتر از آن است. او در حال حاضر کمی از گلزنی به دور بوده و به همین خاطر کمی ناامید است. نگران این موضوع نیستم؛ او به سختی تلاش می کند و باز خواهد گشت. هرگز تلاشی اضافی نیست. فکر می کنم در بازی ها او را به خوبی یارگیری می کنند ولی او هنوز فرصت های خطرناک بسیاری را ایجاد می کند و نباید چندان نگران باشد. این را به هر مهاجمی بگویید، به نگرانی خود ادامه خواهد داد ولی او در بازه های زمانی بلند مدت همیشه موفق به گلزنی شده و از همین رو آن مقطع فرا خواهد رسید.

او همچنین از فشاری که پس از شروعی عالی بر روی منچسترسیتی است، گفت. 

سخت ترین فشار زمانی بر روی تیم وارد می شود که تیم به پیروزی نرسد. هنگامی که در بازی های خود پیروز شوید، فشاری بر روی شما خواهد بود ولی در شغل ما فشار واقعی زمانی ایجاد می شود که در بازی های تان به پیروزی نرسید و به برد نیاز مبرم داشته باشید. اگر قرار باشد از فردا مربیگری را شروع کنید و من به شما بخت نشستن بر روی نیمکت کریستال پالاس یا منچسترسیتی را بدهم، کدام را انتخاب خواهید کرد؟ بله، فشار (بر روی تیمی که فقط برنده می شود هم) وجود دارد ولی از نوع خوبش.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان از ویلیام سالیبا انتقاد کرده و اعلام کرد که چرا مدافع آرسنال بازیکن ثابت تیم ملی فرانسه نیست.

سالیبا علیرغم بازی در آرسنال در لیگ برتر زیر نظر میکل آرتتا، برای بازی با فرانسه با مشکل مواجه شده است. دشان برای دقایقی در مورد عملکرد سالیبا در فرانسه صحبت کرده و فاش شد که چرا او در حال حاضر در تیم ملی دچار مشکل شده است.

دشان به خبرنگاران گفت:"او فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد اما کارهایی را هم انجام می‌دهد که من خیلی دوست ندارم. در تیم ملی او زمان بازی محدودی دارد اما وقتی بازی می‌کند، لزوماً خوب پیش نمی‌رود. سیستم در حال حاضر از او حمایت نمی‌کند، اما او اینجاست. دایو اوپامکانو زمان بازی داشته و شاید ویلیام کمتر.

روی وضعیت بازیکنان خاصی، مطمئنم که استقامت می‌کنم چون می‌تواند اعتماد به نفس اشتباه یا مشکلات کوچک باشد که تغییر کند. برخی نگرانی ندارند، برخی به زمان بازی نیاز دارند. ویلیام زمان بازی کمتری داشته و همین به او اجازه نمی‌دهد خیلی آرام باشد."

سالیبا تنها 12 بازی ملی برای فرانسه دارد و امیدوار است در بازی دوستانه امشب مقابل شیلی که به میزبانی مارسی برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. ستاره آرسنال در شکست 2-0 فرانسه مقابل آلمان بازی نکرده بود.

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد