Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال 529 پروژه عمرانی کمیته امداد این استان شامل احداث و خرید مسکن شهری و روستایی و همچنین انجام تعمیرات کلی و جزیی انجام و به مددجویان واگذار شد.

اهرابی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان خراسان شمالی در راستای رفع نیاز مددجویان از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده می‌کند، افزود: نیمه نخست امسال 910 پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در خراسان شمالی اجراشده است که از این تعداد 381 پروژه در حال اجرا و تا قبل از سال به خانوارهای متقاضی واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در حوزه تعمیرات در این مدت، 167 واحد در حال اجرا و 374 واحد تحویل داده‌شده و در مناطق محروم نیز 16 واحد مسکونی در حال اجرا و 50 واحد تحویل داده‌شده است.

اهرابی همچین گفت: در شش‌ماهه نخست امسال در بخش مسکن نیمه‌تمام روستایی و شهری به ترتیب 16 و 32 واحد به بهره‌برداری رسیده و کلید آن به مددجویان تحویل داده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در حوزه بهسازی سرویس بهداشتی مددجویان نیز 30 مورد تحویل داده‌شده و 31 مورد در حال اجرا است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

اهرابی بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه عمرانی، دو میلیارد و 800 میلیون تومان از محل صدقات، منابع دولتی و تسهیلات بانکی هزینه شده است، گفت: یک میلیارد و 700 میلیون تومان از منابع دولتی، 115 میلیون تومان از محل صدقات، سه میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی بخشی نیز در سایر سرفصل‌ها تأمین اعتبارشده است.

انتهای پیام/آ

جمع آوری بیش از دو میلیارد تومان از محل صدقات استان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم‌ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال و تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

الهی‌راد با تشریح اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی افزود: توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح‌های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد.

وی ادامه داد: همچنین این نهاد ۶۰۰ کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و ۵۰۰ عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار بویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت‌های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

کد خبر 6084861

دیگر خبرها

  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی