Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:01:57 GMT

انتشار یک پوستر دیگر از «غیرمجاز»

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۵۶۸۷

انتشار یک پوستر دیگر از «غیرمجاز»

سومین پوستر فیلم سینمایی «غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین پوستر فیلم سینمایی «غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه و تهیه کنندگی محمدحسین عامری پویا با طرحی از روژان ایرجی در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

اکران این فیلم که پخش آن را رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی بر عهده دارد از چهارشنبه ١٠ آبان در سینماهای کشور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «غیرمجاز» یک اثر دغدغه‌مند اجتماعی است که در اردیبهشت ماه ۹۴ فیلمبرداری آن به پایان رسید و داستان آن روایتگر بخشی از زندگی دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید و در این راه با ناملایماتی رو به رو می شود که توقع آن را ندارد.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار، پریوش نظریه و لوون هفتوان.

فهرست کامل عوامل اصلی فیلم سینمایی «غیرمجاز» عبارتند از تهیه کننده: محمد حسین عامری پویا، کارگردان: حسن یکتاپناه، جانشین تهیه کننده: سمیرا عبدیان، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نغمه نظری، منشی صحنه: مونا پیرایش، جانشین تولید: فرزین فرزدنیا، مدیر تولید: رضا نوروزی، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: جواد مقدس، نورپرداز: عباد الله به افروز، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، موسیقی: محمد ناهیدی، خواننده تیتراژ پایانی: علی لهراسبی، تدوین: منوچهر اولیایی، فیلمنامه: محمد سلیمانی، سرمایه گذار: محمد حسین عامری پویا، عکاس: مهسا طیب طاهر، مشاور تبلیغات: شهرام سیف هاشمی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»

(تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین