Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان در پیامی، رحلت عالم عالی‌قدر آیت‌الله حاج شیخ غلامعلی حاج شریفی خوانساری را تسلیت گفت و برای بیت مکرم این عالم از درگاه خداوند متعال صبر جمیل مسألت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رسول زرگرپور استاندار اصفهان امروز با ارسال پیامی رحلت عالم عالی‌قدر آیت‌الله حاج شیخ غلامعلی حاج شریفی خوانساری را به روحانیت معظم، مردم متدین استان اصفهان و به‌ویژه اهالی شریف و عالم پرور خوانسار تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیم به شرح ذیل است:

«حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا حاج شریفی خوانساری
خبر رحلت عالم عالی‌قدر آیت‌الله حاج شیخ غلامعلی حاج شریفی خوانساری، ابوی گران‌قدر موجب تأسف و تالّم شدید گردید. ایشان فردی دین‌پژوه، ولایتمدار و خدوم نسبت به دین اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) و منادی اخلاق و تقوا بود و طلاب زیادی در محضر ایشان کسب علم و فیض نمودند.
این‌جانب ارتحال ابوی بزرگوارتان را به روحانیت معظم، مردم متدین استان اصفهان به‌ویژه اهالی شریف و عالم پرور خوانسار و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رضوان و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت دارم.»

آیت الله شیخ غلامعلی حاج شریفی خوانساری، از ذخایر و مفاخر علوم اسلامی و عرفانی که دوران حیات طیبه آن عارف وارسته در احیاء و ترویج علوم دینی و فقهی اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین سپری شد سحرگاه دوشنبه دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند

به گزارش صدای ایران از ایرنا از حوزه علمیه خراسان، آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی روز شنبه در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد افزود: حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند و باید برای دفاع از ذخایر شیعی تدابیر هوشمندانه‌ای داشته باشد.

وی گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی افزود: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

آیت الله حسینی خراسانی گفت: حوزه‌های علمیه و روحانیت مایه چشم روشنی رهبر معظم انقلاب هستند.

وی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

وی به وضعیت معیشت طلاب و روحانیت اشاره و بیان کرد: اگر معیشت سامان نگیرد، از هر قشر و ملتی که نیز باشند، دچار آسیب خواهند شد، البته با قناعت، زهد و مجاهدت می‌شود شرایط زندگی را مدیریت کرد، اما باید مشکل معیشت به صورت اساسی حل شود.

دیگر خبرها

  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره