Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک عمومی هرسینی از خارج کردن یک زالو پس از 25روز از گلوی یک پیرمرد 75ساله طی اقدامات پزشکی صورت گرفته خبر داد.

ایران آنلاین / دکتر ساسان شکیبایی پزشک عمومی شهرستان هرسین  از خارج کردن یک زالو پس از 25روز از گلوی یک پیرمرد 75ساله طی اقدامات پزشکی صورت گرفته خبر داد.وی افزود: در پی مراجعه مردی 75ساله به مطب اینجانب و شکایت از درد شدید در ناحیه دهان و حلق و بینی و ارائه شرحی حالی مبنی بر وجود خونریزی منقطع در طول روز در این ناحیه معاینات ابتدایی در این خصوص صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک با سابقه اظهار داشت: این در حالی بود که با توجه به مراجعات متعدد در این خصوص هیچگونه بهبودی در وضعیت ایشان حاصل نشده بود.

دکتر شکیبایی در ادامه اظهار داشت: در معاینات اولیه متوجه وجود یک شی در ناحیه گلو شدیم که با بررسی دقیق تر متوجه حرکت در این جسم شدیم و احتمال وجود زالو در گلوی این بیمار به یقین تبدیل شد.

وی افزود: با توجه به همکاری خوب بیمار و با وجود امکانات محدودی که در شهرستان در این زمینه وجود دارد توانستیم با تلاش فراوان زالو را که بر استفاده از بدن میزبان بزرگ شده بود از پشت حلق و بینی جدا کنیم و بیمار توانست بعد از این مدت به آرامش برسد.

این پزشک عمومی شهرستان خاطرنشان کرد: در این زمینه دو توصیه وجود دارد اول اینکه این مورد نادر می تواند یک دوره آموزش برای سایر دوستان و همکاران پزشک در شهرستان باشد که به این مسئله هم توجه کنند و توصیه دوم به مردم و افرادی است که از آب چشمه ها استفاده می کنند.

دکتر شکیبایی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت آب شهرستان به حال مطلوب برگشته و قابل شرب است لذا توصیه می شود مردم حتی المقدور از آب چشمه ها برای شرب استفاده نکنند و در صورت استفاده دقت زیادی در این زمینه داشته باشند./ مرصاد نیوز 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر گفت: نزدیک به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کنتور هوشمند در کشور نصب شده که ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد از آنها مربوط به خانگی است و درحال حاضر ۶۰ درصد برق کشور توسط کنتور‌های هوشمند مدیریت می‌شود.

سخنگوی برق در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس پیشبینی که صورت گرفته تابستان امسال گرم خواهد بود و دما یک یا دو درجه بیشتر از شرایط عادی خواهد بود. سه سناریو ۳.۵، ۴.۵ و ۶ درصد رشد مصرف را پیشبینی می‌کنیم و در صورت افزایش دما قطعا رشد ۶ درصدی مصرف را شاهد خواهیم بود و اوج مصرف برق به ۷۷ هزار و ۷۵۰ مگاوات خواهد رسید. 

او افزود: بر اساس مطالعات ما ۳۵۰۰ مگاوات افزایش برق از محل تقاضا‌های جدید خواهیم داشت که شامل بخش‌ها و صنایع کوچک می‌شود. در صورتی که دما به شدتی که پیش‌بینی شده نباشد، انتظار میرود مصرف برق به ۷۵ هزار و ۵۰۰ مگاوات برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟