Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در مورد حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: ابتدا جا دارد به همه شما خسته نباشید می گویم. نمایشگاه مطبوعات جایی است که ما هرساله در آن حاضر می شویم تا دوستان و پیشرفت رسانه ها را از نزدیک ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم نمایشگاه خوبی برگزار شده و فضای جالبی رقم خورده است.

وی درباره شکست تیم فوتبال استقلال در هشتاد و پنجمین دربی پایتخت گفت: ما نگران دربی بودیم اما یک بازی قابل قبول ارائه شد و فراز و فرود زیادی نداشت. به نظر من اگر استقلال از فرصت طلبی خاص خود برخوردار بود حتی می توانست برنده بازی باشد. تفاوت دو تیم زیاد نبود. به نظر من پرسپولیس نسبت به بازی های گذشته خود ضعیف تر عمل کرد ولی استقلال از قبل بهتر بود.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد: ما باید خود را قاعده مند کنیم. وقتی شعار داده ایم که کمیته فنی، سرمربی جدید را انتخاب کرده، همین کمیته باید در مورد نتایج پاسخگو باشد. من علاقمندم هر ساله دربی را آسیب شناسی کنیم و ببینیم هر بازی نسبت به دیدارهای گذشته چه نقاط منفی و چه نقاط مثبتی داشته است تا کم کم نقاط منفی را از بین ببریم.

اولیایی خاطرنشان کرد: اولین نقطه منفی دربی 85 این بود که کجای دنیا قانون اجازه می دهد وقتی داور سوت می زند، بازیکنان به سمت او هجوم ببرند. این مسئله در بازی های آسیایی می تواند به وقوع فاجعه برای فوتبال ما منجر شود. حتی برخی بازیکنان در دربی به داور ضربه می زدند. اگر این اتفاق در بازی های آسیایی رخ دهد قطعا با محرومیت های سنگینی روبرو می شویم. در دربی هر چند بازیکنان پرسپولیس هم به داور اعتراض می کردند اما بیشتر بازیکنان استقلال بودند که به سمت داور حمله می کردند. این اتفاق نکته تاریک بازی بود.

وی افزود: نقطه مثبت دربی هم اتفاقا داوری بود. یک داور شهرستانی، جوان و تحصیلکرده بازی را به خوبی سوت زد. داوری هیچ تصمیم اشتباه تأثیرگذاری نداشت و نتیجه همان چیزی بود که در زمین بازی رقم خورد. پس از اتفاقاتی که برای آقای ابهران (داور اسبق دربی) رخ داد و من و آقای عابدینی روی نیمکت دو تیم بودیم، دیگر به داور ایرانی اعتماد نکردیم و فقط به سراغ داوران خارجی رفتیم. جرأت نمی کردند داور ایرانی بگذارند. یک داور خارجی می آوردند و کلی ارز به او می دادند تا بازی را سوت بزند و فرار کند. دقیقا به همین نیت داور خارجی می آوردند که کسی پاسخگوی ابهامات داوری نباشد. ما باید متمدن بودن و فرهنگ بالای خود را نشان دهیم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تأکید کرد: نکته مهم دیگر دربی، بلیت فروشی توسط خود باشگاه ها بود. ماهیت این اتفاق بسیار خوب و مثبت است ولی ما باید اختیارات بیشتری به باشگاه ها بدهیم تا خدمات بهتری به تماشاگران ارائه دهند. این که تماشاگر به سختی به ورزشگاه بیاید، از هیچ خدمات رفاهی و تفریحی بهره نبرد و پشت در هم بماند، طبیعتا دلسرد می شود. فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد.

اولیایی در پایان گفت: در یک دربی که مدیرعامل باشگاه استقلال بودم، بازی به جنجال کشیده شد، به حدی که من از شدت استرس کهیر زدم! تمام بدنم را کهیر فرا گرفته بود اما هفته بعد در زاهدان بازی دیگری انجام دادیم ولی من روی نیمکت خوابم برده بود! همان استقلال و همان پرسپولیس بودند اما چون تماشاگری نبود، خوابم گرفت. پس فوتبال با هیجان تماشاگر، فوتبال است. ما باید برای هوادار احترام قائل باشیم و قدرش را بدانیم چون او مشتری ماست. این احترام در دربی 85 به هوادار گذاشته نشد و بسیاری از دوستان با وجود در اختیار داشتن بلیت پشت در ماندند. کار سختی نیست که صندلی ها را شماره گذاری کنیم و به هوادار احترام بگذاریم. به خدا هواداران ما خیلی خوب هستند که با وجود این مشکلات و سختی ها باز هم به استادیوم می آیند.

604

کاظم اولیایی اولیایی استقلال دربی 85 مدیرعامل استقلال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان به پایان رساند، اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت بازی باقیمانده خود در لیگ برتر را برد و با استفاده از لغزش سپاهان مقابل ملوان، به عنوان قهرمانی لیگ رسید. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول، جدی‌ترین مدعی قهرمانی و رقیب آبی پوشان است. دوباره هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به نتایج استقلال در این هفت مسابقه دور رفت، خیلی از طرفداران پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ هستند.

اما آیا می‌دانید پرسپولیس در ۷ بازی باقی مانده با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد و دور رفت چه نتایجی گرفت؟ می‌دانیم که پرسپولیس در این مقطع از دوره رفت یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود داشت و اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت بازیکنان و اختلاف با مدیران بر سر خرید‌ها رخ داده بود، تاثیر خود را در نتایج این تیم گذاشت...

پرسپولیس این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. تیمی که با فراز کمالوند یک برد و یک مساوی دارد و بازی رفت در ورزشگاه آزادی قرمز‌ها را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. همان بازی که دانیال اسماعیلی فر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی به اشتباه دروازه خودی را گشود! سپس پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کند. تیم همیشه رقیب که دور رفت با تک گل رضا اسدی در اصفهان پرسپولیس را شکست داد، اما کیست که نداند این سپاهان چه فاصله‌ای با آن سپاهان دارد!

در سومین بازی پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. بازی رفت قرمز‌ها در خانه با یک گل تیم مهدی رحمتی را شکست دادند، اما حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی نشسته است. بازی بعدی پرسپولیس در تهران مقابل هوادار خواهد بود. دور رفت در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی پرسپولیس پیروز شد، اما حالا با مسعود شجاعی این تیم در ورزشگاه دستگردی رقیبی بسیار خطرناک شده است. پنجمین بازی آینده پرسپولیس در لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. تیم احیا شده دور برگشت که یقه همه بزرگان را گرفته، دور رفت در خانه خود پرسپولیس را ۲-۲ متوقف کرد، آن هم در شرایطی که هر دو بار از حریف نامدار خود پیش افتاد. بازی ماقبل آخر پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود. بازی رفت در تهران ۲-۱ با دبل گبلسیانی به سود قرمز‌ها تمام شد، اما شمس آذر هم این فصل رقیبی از پیش باخته نیست؛ و بالاخره در هفته آخر که پرسپولیس در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که با محرم نوید کیا تا امروز باخت نداشته و بازی رفت هم پرسپولیس را یک یک متوقف کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس دور رفت از این هفت مسابقه سه برد، سه مساوی و یک شکست به دست آورد. ۱۲ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن که اگر فقط یکی از این لغزش‌ها دوباره تکرار شود، دیگر باید با رویای تکرار قهرمانی خداحافظی کرد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • منافی: پرسپولیس نباید به نتایج تیم های دیگر توجه کند/ 4 بازی گل نخوردن رفیعی شاهکار است
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟