Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:39:18 GMT

تندباد دانشگاه‌های اردبیل را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۶۰۹۳

تندباد دانشگاه‌های اردبیل را به تعطیلی کشاند

پیش بینی وقوع تندباد شدید در اردبیل باعث تعطیلی دانشگاه‌های مناطق مختلف استان در روز دوشنبه 8 آبان شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، دانشگاه‌های مختلف استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌های جداگانه کلاس‌های آموزشی خود را در روز دوشنبه 8 آبان تعطیل اعلام کردند.  روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرد: با توجه به نامساعد بودن وضعیت جوی و بروز تندباد شدید، کلیه کلاس‌های دانشگاه محقق اردبیلی در سایت اصلی اردبیل، نمین و مشگین‌شهر روز دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد:  بر اساس اطلاعیه هواشناسی و تصمیمات ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های استان مبنی بر نامساعد بودن وضعیت جوی و بروز تندباد شدید، کلیه کلاس‌های دانشگاه روز دوشنبه ۸ آبان تعطیل می‎باشد. 
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز اعلام کرد: با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر شدت گرفتن تندباد از ساعت 10 ، کلیه کلاس‌های امروز دوشنبه 8 آبان 96 در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، سرعین و نیر تعطیل اعلام می‌گردد. 
طبق اطلاعیه آموزشکده فنی و حرفه ای پسران اردبیل(رازی) نیز کلیه کلاس‌های روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۶ تا ساعت ۱۲ ظهر تعطیل است. 
همچنین کلاس‌های موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی روز دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح تعطیل است. 
گفتنی است کلیه کلاس‌های قبل از ظهر پردیس‌ها و واحد تابعه دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۹۶ تعطیل است . 
همچنین جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز کلیه فعالیت‌های خود را با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد کرد.   شایان ذکر است پیش از این نیز آموزش و پرورش استان اردبیل کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نمین، نیر، هیر، مشگین شهر، لاهرود و ارشق و همچنین دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان گرمی و انگوت را در روز دوشنبه ۸ آبان ۹۶ در سری صبح تعطیل اعلام کرده بود.
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد