Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس خود را خادم مردم می داند و با تمام امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در خدمت زائران و در کنار خدام مردمی اربعین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، غلامرضا جعفری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان امروز(۸ آبان) در بازدید از زائر سرای امام رضا علیه السلام بیان داشت: پلیس برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی در آمادگی بسر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پلیس افتخار می کند که خادم زوار پاکستانی خواهد بود و در زمان اسکان آنان در زاهدان تمام امکانات لجستیکی و نیروی انسانی برای ایجاد فضای امن برای آنان بکار می گیرد.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان از استقرار کیوسک انتظامی در کنار زائرسرای امام رضا علیه السلام خبر داد و تاکید کرد: به منظور تسریح در امور انتظامی و قضایی زوار پاکستانی یک کیوسک انتظامی در کنار زائر سرای امام رضا علیه السلام مستقر می شود.

 

جعفری ادامه داد: فقط منتخبان خداوند استحقاق آن را دارند که در راه او خدمت کنند بنابراین مردم استان قدر این توفیق را بدانند و در خدمت رسانی به زوار پاکستانی شتاب کنند.

 

وی ابراز داشت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از شبکه های ماهواره ای و بنگاه های شایعه پراکن خود به دنبال تبلیغات منفی هستند و قصد دارند تا این کشور را ناامن و مردمانش را خشن جلوه دهند اما زوار پاکستانی زمانی که وارد ایران می شوند و با موج مهمان نوازی و نوع دوستی مردم شیعه و سنی استان رو به رو می شوند به عنوان سفیران دوستی و محبت، پیام صلح ملت ایران را در پیاده روی اربعین به همه مردم دنیا مخابره می کنند.

 

گفتنی است، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در این بازدید توزیع 1000 وعده غذای گرم زائران را به نمایندگی از سوی نیروی انتظامی متقبل شد.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمیدرضا اشراق، در بازدید از یگان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مرزبانان اشراف اطلاعاتی، شناخت و احاطه کامل به حوزه سرزمینی را به عنوان بهترین و اساسی‌ترین راهبرد در مقابله با قاچاقچیان و اشرار منطقه بیان و بر ارتقا اشراف اطلاعاتی تأکید کرد.

وی در ادامه به حساسیت خدمت در مناطق مرزی به ویژه استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان به جهت همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه مأموریتی واحدهای مرزی است.

سردار اشراق در این بازدید با تأکید به برخورد قاطع مأموران با قانون شکنان بیان داشت: بحمدالله در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است و مرزداران با داشتن اعتقاد و ایمان قوی در حال برقراری امنیت در مرزها هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در خاتمه سخنان خود از تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور و سلحشور در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار اشراق معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در این بازدید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به ستاد پایگاه دریابانی چابهار را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

کد خبر 6085173

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد