Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:47:29 GMT

شب شعر پیامبر اعظم در استان فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۶۹۴۷

شب شعر پیامبر اعظم در استان فارس برگزار می‌شود

شب شعر پیامبر اعظم با حضور شاعران آئینی کشوری ۲۴ آبان ماه در شهرستان گراش استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، چهارمین شب شعر «پیامبر اعظم» با حضور شاعران آئینی کشوری 24 آبان ماه در شهرستان گراش استان فارس برگزار می‌شود.

براساس فراخوان این شب شعر، شاعران تا 15 آبان ماه مهلت دارند که آثار خود را در موضوعات رحلت حضرت رسول‌اکرم(ص)، واقعه کربلا، شهادت امام رضا(ع)و شهادت امام حسن(ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در این برنامه محدودیت سنی ندارد و شاعران می‌توانند 3 اثر در قالب‌های مختلف شعری و به صورت فایل ورد به دبیرخانه شب شعر ارسال کنند.

همچنین در ادامه برنامه‌های آئینی در ماه صفر، پنجمین سوگواره‌ عکس عاشورایی در شهرستان گراش برپا شد که از 546 عکس ارسال شده در بخش اینستاگرام و 196 عکس در بخش اصلی 44 عکس در بخش اصلی و 100 عکس در سایز18×13 در نمایشگاه در معرض دید قرار داده شد.

این نمایشگاه به همت اداره ارشاد گراش برگزار شده و عبدالمهدی آیینه‌افروز، رئیس اداره گراش درباره اهداف برپایی نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این سوگواره و نمایشگاه تعظیم شعایر اسلامی، ماندگارکردن آیین‌های عاشورایی شهرستان گراش و کسب تجربه و تبادل اطلاعات تخصصی هنرمندان در رشته‌ عکاسی است.

وی افزود: پس از اتمام مهلت نمایشگاه در ویژه برنامه‌‌ای جوایز عکاسان برتر به آنان اهدا می‌شود و نمایشگاه در مکان نگارخانه آبشار اندیشه از تاریخ 6 تا 10 آبان از ساعت 17 تا 22 جهت بازدید علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام/

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس با برپایی یادواره شهدای گردان حضرت زینب (س) فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌سود.

او ادامه داد: سخنران این یادواره فرمانده لشکر ۱۹ فجر سرهنک پاسدار ظهراب قنبری است و فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس نیز به روایتگری خواهند پرداخت. 

سرهنگ حیاتی افزود: گردان پیروز حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر در عملیات مختلف در ۸ سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده که در این راه نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود