Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@23:52:33 GMT

جدیدترین خودرو دست ساز+ تصویر

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۶۹۵۶

جدیدترین خودرو دست ساز+ تصویر

فراری اعلام کرده که این خودرو در نسخه لیمیتدد ساخته می‌شود و تمام آن دست‌ساز خواهد بود.

به گزارش شریان نیوز، دو حرف XX روی خودروهای فراری ناخودآگاه شما را یاد خودروهای پیست مسابقه این برند می‌اندازد. فراری تا کنون این  پسوند را روی 4 مدل خود به کار برده و اینک یک مدل دیگر با نام FXXK اوو را به خودروهای مسابقه‌ای خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا "لافراری" وارد شد، خودرویی که به اندازه کافی خوش ‌درخشید و پس از آن نوبت " FXX K" رسید که به اندازه کافی وحشی و تهاجمی ظاهر شد. اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که این دو خودرو رضایتتان را به اندازه کافی جلب نمی‌کنند، فراری برایتان خودرویی تهاجمی با پایه و ساختار  "لافراری" ارائه کرده که آن را " FXX K اوو" می‌نامد.

 

شاید این تصور را برایتان ایجاد شود که نمی‌توانید با یک خودروی مسابقه‌ای مانند FXX K اوو رانندگی کنید، اما شاید "زمان"، این تصور شما را تغییر دهد. فراری مزایای فوق العاده‌ای را برای این خودروی فوق‌العاده خود ارائه می‌کند که در FXX K دیده نمی‌شود.

"دان فورس" یا نیروی رو به پائین در این خودرو نسبت به مدل FXX K تقویت شده است. این نیرو 75 درصد بیش از دان فورسی است که در لافراری ایجاد می‌شود. آیا ذهنتان توانایی تحلیل این میزان از نیروی رو به پائین را دارد؟ ما در خصوص یک محصول 640 کیلوگرمی با سرعت 200 کیلومتر در ساعت یا یک مدل 830 کیلوگرمی در بیشنه سرعت خودرو صحبت می‌کنیم.

اگر شما در شمار افرادی هستید که به جزئیاتی مانند حرکت با سرعت 200 کیلومتر آن هم سر یک پیچ علاقه ندارید، نگاهی به جزئیات تکنیکی خودرو بیاندازید. فراری FXX K اوو به دو باله فیکس دو قلو تجهیز شده که پشت آنها اسپویلرهای عقبی فعال قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت، کنترل اسپویلر فعال در این خودرو به شکل منطقی بازنویسی شده است.

گلگیر چرخ‌های عقب نیز پهن و بزرگتر شده و در راستای باله‌های عقب قرار گرفته‌اند. این توازن به اثربخشی و قدرت محرک چرخ‌های عقب کمک بیشتری می‌کند. در مدل FXX K اوو یک موتور توسعه یافته  1036 اسب‌بخاری V12 زیر درب موتور به کار رفته است.

نمای متقاوت در عقب حکایت از نمای متفاوت از روبه‌روی خودرو نیز دارد. چراغ‌های جلو به صورت توخالی و چندتکه طراحی شده‌اند. این  طراحی باعث می‌شود تا دریچه‌های هوای بیشتری در نمای جلو به کار رود.

پیچ و خم‌های ایجاد شده در نمای جلو الزاما تغییرات ظاهری دیگری را در این فراری مسابقه‌ای ایجاد می‌کند.

یک فرمان جدید و یک صفحه نمایش دید عقب با ویژگی تله‌متریک درون کابین تعبیه شده است. سامانه تعلیق نیزدر جهت قدرت بیشتر شکل گرفته است.

فراری اعلام کرده که این خودرو در نسخه لیمیتدد ساخته می‌شود و تمام آن دست‌ساز خواهد بود. البته هنوز تعداد ساخت این خودرو مشخص نشده است. با وجود دو حرف لاتین XX نیز امکان رانندگی قانونی این خودرو روی جاده‌ها وجود ندارد.

 

منبع: عصر ایران

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۶۴ تومان رسیده است.

بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

کد خبر 844877 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • جدیدترین تصاویر از اجرای سد فینسک سمنان
  • عکس | عکس جدیدترین دیدار ثریا قاسمی با گوگوش!
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • جدیدترین نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین اخبار درباره طرح کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد