Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز وبه نقل از روابط عمومی استانداری همدان، طی حکمی از سوی وزیر کشور و بنا به پیشنهاد استاندار همدان، سید سعید شاهرخی به سمت معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری همدان منصوب شد.

شاهرخی پیش از این معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و پیش تر نیز فرماندار شهرستان نهاوند بوده است

وی متولد شهریورماه ۱۳۴۴ در شهر خرم‌آباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و کارشناسی مدیریت صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها : استانداری همدان حکم انتصاب سید سعید شاهرخی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تکذیب شایعه تغییر استاندار مازندران گفت: نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با رد شایعه‌های مطرح شده درباره تغییر استاندار مازندران طی روزهای آینده اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است.

 باقرزاده با تاکید بر اینکه طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد بیان کرد: حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شد‌ه‌ ‌که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچ کدام از این خبرها صحت ندارد. 

وی افزود: برنامه‌‌های تدوین شده از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان  با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه خواهد رسید و اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده و چشمگیر و اثرگذار است.

وی گفت: نظر رجال‌ سیاسی، جامعه روحانیت و شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران اینست که روند مدیریتی استان تا پایان دولت سیزدهم باید بدون تغییرات ادامه یابد و دولت بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم