Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با سید عبدالمحمد سجادی مدیر کل پدافند غیر عامل این استان از اجرای ملاحظات پدافندی بشکل کاملا مهندسی و علمی در زیرساختهای بزرگترین بندر تجاری کشور سخن به میان آمد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان، "الله مراد عفیفی پور" در دیدار با سید عبدالمحمد سجادی مدیر کل پدافند غیر عامل استان هرمزگان که پیش از ظهر یکشنبه 7 آبانماه در مجتمع بندری شهید رجایی برگزار شد با بیان اینکه بنادر درجه یک کشور علی الخصوص مجتمع بندری شهیدرجایی یک از مراکز مهم و حیاتی اقتصادی کشور تلقی می گردد اظهار داشت: اختلال درکار  این بندر به هر دلیل آثار منفی  بر عملکرد اقتصاد کشور داشته و حفظ، تقویت و ایجاد زیر ساختهای ارتباطی و تاسیساتی با رعایت ملاحظات پدافندی در مواجه با حوادث غیرمترقبه می تواند عاملی بازدارند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین تأکید دولت محترم مبنی بر اجرایی نمودن ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح های زیربنایی بویژه درمراکز حیاتی کشور اقدامات قابل توجهی در مجتمع بندری شهیدرجایی انجام شده است.

عفیفی پور انجام مطالعات و اجرای پروژه های اطفا حریق، احداث ترمینالهای تخصصی نگهداری کالای خطر ناک در این مجتمع بندری، و ارتباط مستمر با ارگانهای همکار از جمله اداره کل هواشناسی و راه و شهرسازی را مهمترین  اقدامات صورت گرفته در این بخش برشمرد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به بر نامه های اجرا شده در هفته پدافند غیر عامل نیز اشاره ای داشت و گفت : به مناسبت این هفته علاوه برمانور اطفا حریقی که در ترمینال اختصاصی کالای خطرناک روز گذشته با موفقیت برگزارشد مانور دیگری نیز در دستور کار قرار گرفت که توان و آمادگی بندر را در مواجه با قطعی برق و بهرگیری از  دیزل ژنراتورها پیش بینی شده در نقاط حساس مجتمع، به گونه ای که عملیات دریایی و بندری دچار وقفه نشود را مورد ارزیابی وآزمون قرار می داد .

سید عبدالمحمد سجادی مدیر کل پدافند غیر عامل استان هرمزگان نیز در این نشست ضمن تمجید از اقدامات صورت گرفته در بندرشهید رجایی اظهار داشت: یکی از دستگاههایی که بشکل کاملا مهندسی و علمی امور زیر بنای خود را مطابق با ملاحظات پدافند غیر عامل برنامه ریزی نموده اداره کل بنادر و دریا نودی هرمزگان است .

وی ضمن قدردانی از نگاه دقیق مسئولان بندر به مقوله پدافند غیر عامل تلاشهای صورت گرفته را الگوی دقیق و اصولی برای سایر دستگاهها برشمرد .

سجادی همچنین با حضور در بخشهای مختلف بندر شهید رجایی از زیر ساختهای ایجاد شده در حوزه پدافند غیر عامل بازدید کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد

مدیرعامل تلگرام معتقد است که حذف این پیام‌رسان از اپ استور چین در نهایت به ضرر خود اپل خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال شخصی خود گفت پیام‌رسان موردبحث در رتبه‌ی اول دانلودشده‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در چین قرار دارد و محبوبیتش روزبه‌روز در حال افزایش است.

تلگرام در چین فیلتر است و کاربران برای دسترسی به آن باید از VPN استفاده کنند. دورف می‌گوید چینی‌ها از تلگرام خوش‌شان می‌آید و همواره راهی برای استفاده از آن پیدا می‌کنند.

هفته‌ی گذشته دولت چین به اپل دستور داد که تلگرام، واتساپ، سیگنال و تردز را از اپ استور این کشور حذف کند. دورف می‌گوید از آن زمان آمار دانلود تلگرام در چین به‌هیچ‌وجه افت نکرده است.

مدیرعامل تلگرام معتقد است که حذف این پیام‌رسان از اپ استور چین، در واقع اقدامی علیه اپل محسوب می‌شود: «مقامات چین در حال فشار آوردن به تعداد بیشتری از مردم برای مهاجرت از آیفون به گوشی‌های اندرویدی تولیدشده توسط شرکت‌های چینی نظیر شیائومی هستند.» او در ادامه به قابلیت سایدلود در گوشی‌های اندرویدی اشاره کرد و گفت حذف تلگرام از اپ استور در نهایت باعث مهاجرت تعداد بیشتری از مردم این کشور به پلتفرم اندروید خواهد شد.

پاول دورف در ادامه‌ی سخنانش گفت که «اپل بار دیگر گل به‌خودی زد» و دلیل این اتفاق، سیاست انحصارگرایانه‌ی «باغ محصول» است. به اعتقاد دورف، حذف پیام‌رسان‌ها از اپ استور چین در نهایت باعث کاهش سهم آیفون در بازار موبایل این کشور خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان